Răzvan Tătaru
Brandul românesc cunoscut pentru cămășile bărbătești Braiconf și-a relansat magazinul online și își diversifică portofoliul cu haine pentru femei și textile de casă, potrivit unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro.
Odată cu relansarea noului magazin online Braiconf, compania românească își diversifică portofoliul cu produse care se adresează nu doar bărbaților, ci întregii familii.
Astfel, oferta magazinului include, pe lângă tradiționalele colecții bărbătești, și produse pentru femei și întreaga familie, de la cămăși, rochii-cămașă, pijamale confortabile, la așternuturi premium și articole industriale, toate realizate din materiale premium. Designul rămâne unul minimalist, cu accent pe funcționalitatea produselor și calitatea superioară a materialelor utilizate.
Compania spune că produsele sunt create exclusiv în fabrica din România, din materiale premium precum bumbacul organic si inul fin, certificate pentru sustenabilitate și îmbinând tradiția cu tehnologia de ultimă generație.
Prima colecție Braiconf de cămăși dedicate femeilor este imaginată ca o declarație de stil pentru femeia modernă, fiind inspirată de designul clasic, reinterpretat cu detalii contemporane. Această colecție vine cu o gamă variată de culori și croieli pentru a răspunde nevoilor diverse, de la ținute office la cele casual sau elegante.
De asemenea, brandul românesc lansează și o colecție care se adresează întregii familii cu produse precum pijamale confortabile sau așternuturi de pat.
În ultimii ani, reprezentanții Braiconf au anunțat obiective ce vizează modernizarea mărcii românești, cu atenție sporită acordată componentei online, modernizării tehnologice a fabricii și diversificarea gamei de produse.