Adi Iacob

Brandul românesc de biciclete Pegas iese pe piața europeană prin listarea pe Amazon

Thumbnail

Brandul românesc de biciclete Pegas iese pe piața europeană prin listarea pe 5 marketplace-uri Amazon. Pe lângă partenerii locali din Italia, Luxemburg, Germania, Marea Britanie, Suedia și Polonia, Amazon oferă acces la întreaga piață europeană, iar implementarea unui proiect de succes va fi urmat de extinderea în Statele Unite ale Americii.

„Am făcut teste în primele 6 luni și cererea pe Amazon la anumite produse depășeste chiar și de câteva zeci de ori puterea de absorbție a pieței din România. Ne vom lista pe cele 5 marketplace-uri europene Spania, Franta, Germania, Italia si Uk, de unde se pot trimite produse pe tot teritoriul UE” - Andrei Botescu, CEO Pegas.

Totodată, Pegas are în vedere creșterea numărului de magazine din țară, extinderea rețelei de distribuție internă și internațională și modernizarea constantă a gamei de produse, potrivit unui comunicat de presă remis StartupCafe.ro. Astfel, până la finalul lui 2020, Pegas va deschide cel putin 10 magazine pe lânga cele existente, iar produsele brandului vor ajunge în 400 de magazine și 5 lanțuri mari de retail, în timp ce 3 milioane de euro este valoarea unui proiect cu finanțare europeană care va asigura cercetarea și dezvoltarea produselor și deschiderea unei linii de producție integrate la noi în țară.

Citește și Cât costă o franciză Pegas

În plus, din acest an, orice antreprenor dorește să devină parte din povestea Pegas, o poate face prin achiziționarea unei francize, câteva zeci de magazine urmând deja să se deschidă în acest sistem până la finalul lui 2018, atât în țară, cât și peste hotare.

Pe lângă creșterea numărului de modele și mărirea sectorului de distribuție, Pegas a dezvoltat primul sistem de smart bike sharing fără parcări din România, Ape Rider, pe care l-a și implementat în luna mai a acestui an, punând la dispoziția celor interesați 2000 de biciclete.

Brand celebru în perioada comunistă, Pegas a dispărut de pe piață după 1989, pentru a reveni în forță în 2012. Cu o investiție inițială de 70.000 euro, antreprenorul Andrei Botescu a cumpărat marca și, având alături o echipă entuziastă, a dat aripi bicicletelor Pegas, păstrând linia care le-a consacrat, dar adăugându-le elemente moderne.

Dacă în primul an de la lansare, Pegas a vândut doar 500 de biciclete, creșterea constantă a urcat această cifră la peste 25.000 de unități anual, iar cifra de afaceri a companiei, a sărit de 8.000.000 lei în 2017.

Parallax

Vizualizari
2318
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri