Răzvan Tătaru

Black Friday 2024 Trendyol: Reduceri de până la 80% pe platformă

Trendyol-dreamstime.jpg

Trendyol, gigantul turc de comerț online prezent și în România, lansează prima campanie de Black Friday din țară, în care utilizatorii vor putea beneficia de reduceri de până la 80% la produsele de pe platformă, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.

Campania care se va desfășura între 5-10 noiembrie va include reduceri semnificative la o gamă variată de produse, precum modă pentru femei, bărbați și copii, încălțăminte, accesorii, beauty, dar și articole pentru casă.

Aceasta va fi urmată de o a doua campanie sincronizată cu Black Friday-ul internațional, între 26 noiembrie și 1 decembrie.

„Suntem prezenți pe piața din România de mai puțin de un an și am observat deja un interes ridicat pentru produsele noastre. Cu atât mai mult, suntem încântați să oferim consumatorilor români o experiență de Black Friday completă și atractivă, în perioada considerată, în general, cea mai importantă din an pentru shopping. Aceasta este și prima noastră campanie de Black Friday din România, așa că am depus toate eforturile pentru a veni cu o ofertă care să răspundă tuturor nevoilor și așteptărilor, din toate categoriile de produse disponibile pe Trendyol”, declară Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.

Campania de Black Friday va include o selecție diversificată de branduri renumite, atât din Turcia, cât și internaționale.

Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și, între timp, a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume.

Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 35 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia. 

Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024, aceasta înregistrând cea mai rapidă creștere de pe piețele din Europa Centrală și de Est (CEE), ajungând la 700.000 de clienți în România până în luna octombrie.

De la lansarea pe piața locală, Trendyol susține că a vândut pe plan local mai bine de 5 milioane de articole.

Parallax

Vizualizari
989
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri