Claudiu Zamfir
Flanco a început vineri, 25 octombrie, campania sa de Black Friday 2024, în magazinele sale fizice și online, potrivit unui comunicat transmis StartupCafe.ro, în care rețeaua de comerț dă și exemple de prețuri.
Retailerul afirmă că a pregătit „reduceri atractive la o gamă extinsă de produse, valabile în perioada 25 octombrie - 30 noiembrie, în toate cele 160 de magazine ale sale din țară, precum și online, pe flanco.ro”.
„De Black Friday, am ales în conceperea ofertelor topurile celor mai cumpărate și căutate produse. Pasionații de tehnologie, echipamente smart sau gadgeturi care folosesc inteligența artificială vor găsi în magazinele noastre produsele dorite la prețuri excelente, pe o perioadă extinsă, pentru a avea suficient timp să facă alegerile cele mai potrivite pentru ei. De asemenea, astfel reușim să evităm perioadele foarte aglomerate pentru curieri, în care volumul mare de comenzi din toate industriile poate cauza adevărate blocaje. Prioritatea noastră este clientul și facem tot ce ține de noi pentru ca el să primească la timp ce a comandat” - a spus Ovidiu Nicușan, director de marketing Flanco.
Pentru această ediție, Flanco promite „reduceri la sute de produse, din toate categoriile”.
Pe parcursul celor cinci săptămâni ale campaniei, retailerul va actualiza periodic stocurile. În magazinele sale fizice din toată țara și pe flanco.ro, clienții vor găsi:
De asemenea, Flanco propune clienților soluții de creditare: „credite cu până la 60 de rate fixe, obținute pe loc, online sau în magazine”.
Flanco mai spune că serviciile sale includ: „cea mai lungă perioadă de retur gratuit de pe piață (45 de zile)”, opțiuni de livrare (prin curier, cu ridicare din cele peste 7.000 de lockere ori din cel mai apropiat magazin al rețelei) și programe proprii tip „Rabla”.
„Menținem și pe perioada Black Friday programele noastre de sustenabilitate, astfel încât clienții noștri să aibă un motiv în plus să recicleze corespunzător echipamentele uzate. Pe lângă programul Rabla tradițional pentru electrocasnice, am implementat, în toate magazinele rețelei, programul Rabla la telefoane. Printr-un sistem de tip buy-back, clienții primesc până la 30% discount la achiziționarea unui nou smartphone, odată cu predarea telefonului vechi. Pot cumula acest discount inclusiv cu o ofertă de Black Friday și vor obține un super preț”, adaugă Ovidiu Nicușan.
Potrivit datelor colectate de Termene.ro. lanțul de magazine electro Flanco este deținut în proproție de 95% de Iulian Stanciu, președintele executiv și acționar minoritar al companiei Dante International S.A. (eMAG).