Denisa Crăciun
Magazinul online eMAG va avea în 2022, de Black Friday, 1,5 milioane de oferte și spune că anul acesta va avea reduceri în valoare de peste 360 de milioane de lei.
Marketplace-ul online estimează că de ”Vinerea Neagră”, pe 11 noiembrie, traficul în site va depăși 12 milioane de vizite și că va avea vânzări de 639 milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul 2021.
Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, eMAG susține că a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud și în chatbot-ul său virtual, Dana.
Anul acesta de Black Friday, eMAG va livra din centrul său logistic, în care a investit peste 43 de milioane de euro în roboți și tehnologie de ultimă generație.
„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preț din an și rate direct din contul eMAG sau pe card. Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerțul online tocmai pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.
El a mai completat că „anul acesta, în premieră, livrăm din centrul logistic al viitorului, dotat cu tehnologie de ultimă oră care ne permite să fim mai productivi și să menținem costul neschimbat al livrării, iar pentru clienții Genius avem o oferta unică: între 7 și 13 noiembrie, dăm vouchere înapoi celor care plătesc un abonament Genius anual. Ne-am pregătit pe toate nivelurile - ofertă, servicii, tehnologie, facilități de plată si livrare și avem încredere că vom avea un eveniment de succes”.
De asemenea cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.
De Black Friday, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie.