Denisa Crăciun

Black Friday 2022 la eMAG: 1,5 milioane de oferte. Top produse la reducere

Black Friday 2022 la eMAG

Magazinul online eMAG va avea în 2022, de Black Friday, 1,5 milioane de oferte și spune că anul acesta va avea reduceri în valoare de peste 360 de milioane de lei.

Marketplace-ul online estimează că de ”Vinerea Neagră”, pe 11 noiembrie, traficul în site va depăși 12 milioane de vizite și că va avea vânzări de 639 milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul 2021. 

Top produse la reducere pe eMAG de Black Friday 2022

  • 160.000 de electrocasnice mici  
  • 60.000 de televizoare 
  • 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri 
  • 40.000 de laptopuri 
  • 60.000 de frigidere și mașini de spălat 
  • 350.000 de produse fashion  
  • 1,5 milioane de scutece 
  • 150.000 de jocuri și jucării 
  • 300.000 de produse pentru casă și grădină 
  • 60 de tone de cafea 
  • 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice 

Produse speciale pe eMAG 

  • Peste 24.000 de nopți de cazare în România 
  • Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro 
  • Peste 10 kg de aur 
  • Peste 58 de tone de carne de porc 
  • Servicii medicale- abonamente, screening și analize 
  • 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion 
  • Ceasuri și bijuterii de lux 

Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, eMAG susține că a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud și în chatbot-ul său virtual, Dana. 

Anul acesta de Black Friday, eMAG va livra din centrul său logistic, în care a investit peste 43 de milioane de euro în roboți și tehnologie de ultimă generație.

„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preț din an și rate direct din contul eMAG sau pe card. Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerțul online tocmai pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG. 

El a mai completat că „anul acesta, în premieră, livrăm din centrul logistic al viitorului, dotat cu tehnologie de ultimă oră care ne permite să fim mai productivi și să menținem costul neschimbat al livrării, iar pentru clienții Genius avem o oferta unică: între 7 și 13 noiembrie, dăm vouchere înapoi celor care plătesc un abonament Genius anual. Ne-am pregătit pe toate nivelurile - ofertă, servicii, tehnologie, facilități de plată si livrare și avem încredere că vom avea un eveniment de succes”.

De asemenea cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.  

De Black Friday, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie. 

Parallax

Vizualizari
3187
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri