Raluca Abrihan

Aplicaţia românească de fintech Pago lansează un sistem de recompensare la plata cu cardul şi extinde secţiunea Asigurări

Thumbnail

Aplicația românească Pago, destinată gestionării şi plății facturilor de utilități, încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite şi achiziționării polițelor RCA, dezvoltată împreună cu Banca Transilvania, a lansat un sistem de recompensare la plata cu cardul şi se lucrează la extinderea secțiunii Asigurări.

Pago este aplicația care centralizează toate facturile de utilități într-un singur cont, de unde pot fi plătite cu orice card, în câteva secunde. A fost lansată de Timesafe, este dezvoltată împreună cu Banca Transilvania şi susținută de Mastercard. Pentru BT, investiția în Pago - anunțată în octombrie 2017 – a însemnat intrarea în domeniul fintech-urilor, care completează serviciile bancare specifice.

În decurs de un an au fost plătite mai mult de 145.000 de facturi către 75 de furnizori de utilități înrolați în aplicație şi au fost încărcate peste 10.000 de cartele telefonice preplătite. Plățile prin intermediul Pago pot fi realizate cu un card emis de orice bancă. Aplicația este gratuită şi nu presupune niciun cost suplimentar pentru cei care o folosesc.

Două noi facilități pentru utilizatori

  • Pago îi recompensează pe utilizatorii săi cu puncte de loialitate pentru fiecare plată făcută în cadrul aplicației. Fiecare 100 de puncte valorează 1 leu, valoarea maximă per tranzacție 2.000 de puncte (echivalentul a 20 de lei).

  • În plus, toți utilizatorii Pago beneficiază de un bonus de 5% din valoarea primei facturi achitate folosind un card Mastercard adăugat în aplicație. Campania este în derulare până la finalul anului.

Cele 8 funcționalități ale aplicației Pago:

  • După conectarea furnizorilor, facturile se preiau automat lunar din aplicație şi apar centralizate într-un singur ecran, în ordinea scadențelor;

  • Se pot plăti facturi către 75 de furnizori integrați prin scanarea codului de bare, folosind camera telefonului mobil;

  • Posibilitatea achiziționării polițelor de asigurare RCA de la oricare dintre asiguratorii din România.

  • Informațiile necesare obținerii ofertelor RCA se preiau automat după introducerea numărului de înmatriculare a seriei de şasiu;

  • Posibilitatea încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite, de la toți operatorii telecom;

  • Primirea de notificări atât în momentul emiterii facturilor de utilități, cât şi pentru anunțarea scadențelor;

  • Acces oricând la istoricul plăților efectuate.

  • Se oferă puncte convertibile în bani la fiecare plată.

O noutate în cadrul Pago este secțiunea Asigurări, unde pot fi achiziționate polițe RCA. Printre facilitățile aduse în respectiva secțiune sunt următoarele:

  • Simplificarea obținerii ofertelor: majoritatea informațiilor necesare se obțin prin introducerea numărului de înmatriculare și a seriei de șasiu;

  • Prezentarea ofertelor tuturor asiguratorilor care oferă RCA pentru autovehiculul pentru care s-au introdus detaliile aferente în aplicație;

  • Prețurile afişate pentru polițele RCA sunt aceleași cu cele obținute prin orice altă metodă de contractare: sunt prețuri unice, determinate de datele mașinii și ale proprietarului;

  • Polițele se primesc pe email imediat după plata prin Pago și apoi - gratuit - prin curier, în câteva zile, oriunde în România;

  • Primirea de alerte în aplicație când RCA-ul se apropie de expirare, pentru toate autovehiculele pentru care s-au introdus detalii în Pago, nu doar pentru polițele achiziționate prin aplicație.

  • În curând, în secțiunea Asigurări vor fi adăugate asigurări de călătorie și de locuință.

Citeste şi:

Pago, aplicația românească de plăți electronice, obține investiție de la BT Investments

Parallax

Vizualizari
1401
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri