Raluca Abrihan
Banca Transilvania extinde serviciile online pentru antreprenori prin lansarea opțiunii "deschidere şi administrare 100% online a contului cont de capital social". Prin această facilitate, BT vrea să susţină antreprenorii care doresc să înceapă un business de tip SRL sau SRL-D pentru ca etapa de început să fie cât mai facilă.
Banca are aproape 275.000 de clienți IMM şi Microbusiness. În acest an, la BT au fost deschise 23.000 de conturi de capital social. 1 din 3 start-up-uri lansate în 2019 lucrează cu BT.
“Primul pas al unui start-up la bancă este deschiderea unui cont de capital social. Acesta se poate face acum în premieră, online, de pe telefon sau desktop. Ne dorim ca împreună cu partenerii BT Store, hub-ul nostru online cu produse complementare bankingului, să îi ajutăm cât mai mult pe cei cu spirit antreprenorial să facă business fie online, fie fizic, prin offline, dar întotdeauna uşor şi simplu” - declară Daniel Szekely, Director Executiv IMM & Microbusiness, BT.
Cei 5 paşi pentru deschiderea contului de capital social la BT:
Comisionul de deschidere a contului de capital social este zero, iar alimentarea acestuia se realizează cu cardul.
Grupul Financiar BT susține start-up-urile cu finanțări prin Banca Transilvania sau BT Mic, prin facilitatea Contul Primul An Gratuit, consultanță, programe (cum este, cel mai recent, Start-Up Nation), educație financiară şi antreprenorială, cum ar fi BT Club, precum şi prin soluții complementare bankingului (platforma online BT Store). De asemenea, întreprinzătorii au la dispoziție chatbotul Raul de la BT, care oferă non-stop prin Facebook Messenger şi Skype informații despre produsele şi serviciile pe care firma reprezentată le are la bancă.