Banca Transilvania lansează o campanie de shopping bancar online insiprată din lumea fotbalului
Raluca Abrihan

Banca Transilvania lansează o campanie de shopping bancar online insiprată din lumea fotbalului

Thumbnail

Banca Transilvania lansează o nouă campanie de shopping bancar online, Fii golgheter cu cardul STAR, inspirată din fotbal şi mai ales de performanţele lui Lionel Messi. În 18 februarie a.c., meciul începe la ora 9.00 şi se termină la 23.59, iar două dintre produsele preferate ale clienţior BT vor intra pe teren pentru a fi accesate cu discount: cardul de cumpărături STAR Forte şi creditul de nevoi personale în lei.

Reprizele de shopping ale campaniei cuprind următoarele:

  • Pachetul Striker: card STAR Forte (zero taxă de emitere şi 100 de puncte STAR bonus) + Credit de nevoi personale în lei (7,49% dobândă în loc de 10,5%);

  • Pachetul Hat-Trick: card STAR Forte (zero taxă de emitere) + minge oficială de joc Adidas;

  • Pachetul Free Kick: card STAR Forte (zero taxă de emitere, 150 de puncte STAR bonus) + 15% discount la magazinele Hervis;

  • 50% discount la Meciul de retragere al lui Adrian Mutu (Sports Festival, Team România vs Team World, 13 iunie 2020, BT Arena, Cluj-Napoca).

Lionel Messi este vedeta celei mai noi reclame BT & Mastercard, care promovează cardul STAR şi care a fost lansată în ianuarie a.c. Cumpărăturile cu acest card sunt câştigătoare pentru că înseamnă pentru clienţi puncte de loialitate (STAR), care pot fi folosite la alte cumpărături, dar şi shopping în rate la peste 12.000 de comercianţi.

Peste 500.000 de carduri de cumpărături STAR sunt în buzunarele românilor sau pe telefon, înrolate în aplicaţiile BT Pay şi Apple Pay.

În 2019, Banca Transilvania a acordat peste 100.000 de credite de nevoi personale, pentru planuri dintre cele mai diverse, cum ar fi refinanţare, amenajarea locuinţei, vacanţe sau achiziţionare autombil.

Parallax

Vizualizari
3037
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Ovid
Naso
BT ar face bine sa-si curete portofoliul de produse si relatia cu clientii ca nu-i vad bine. 5 lei comision de incasare in conturile atasate unui car de debit mi se pare o magarie. Vrei ebanking? scoate 7 lei sau mai mult.. Nu poti sa mai percepi astfel de comisioane cand alte banci ofera gratis toate astea. D-aia Revolut are 1 milion de clienti in romania. Eu inteleg ca trebuie sa scoata bani de undeva, dar mai bine s-ar concentra pe vinzarea produsului lor cel mai important: creditul.

- Ultimele știri -

Cookie Settings