Denisa Crăciun

Agenție de marketing online: În 2023 vor crește bugetele de reclame destinate TikTok

TikTok în 2022

În anul 2022, platformele de advertising online au înregistrat creșteri, arată o analiză realizată de o agenție de marketing online, care mai prezintă tendințele în domeniul reclamelor distribuite pe Internet.

Anul 2022 a adus creșteri pe linie pentru toate platformele de advertising online, dar un salt important a fost realizat în privința TikTok, care a înregistrat o creștere cu 200% a bugetelor de advertising, în comparație cu 2021, potrivit agenției de marketing online Search Ads.

În același timp, bugetele clienților alocate către Google au crescut cu 46%. Și în cazul Facebook s-a înregistrat o creștere,  de 13% față de 2021.

„Google a avut o creștere a veniturilor din advertising online susținută de mai multe instrumente noi, însă îndeosebi datorită unui nou tip de campanii, bazate pe inteligența artificială, cu rezultate foarte bune în majoritatea domeniilor”, conform lui Paul Smarandache, managing partner Search Ads.

Un alt pilon al succesului Google în 2022 este reprezentat de Video Actions Campaign, fiind primul an în care YouTube a putut fi folosit de către advertiseri și pentru ”performance”, nu doar pentru ”awareness.”

O altă îmbunătățire adusă de Google o reprezintă lansarea Analytics 4. Cu ajutorul actualizării platformei, advertiserii au posibilitatea să vadă datele ”cross domain” (în cazul în care un client are mai multe site-uri), dar și ”cross device” (atunci când interacțiunea cu site-ul clientului se face de pe mai multe dispozitive).

Potrivit agenției de marketing online, magazinele online au alocat cu 10 – 15% mai mulți bani pentru reclamă, iar acest lucru s-a concretizat și într-o creștere a vânzărilor.

Există însă o încetinire a acestei creșteri a veniturilor în 2022 față de 2021, comparativ cu 2021 față de 2020.

Librăriile au alocat cu 45% mai mulți bani pentru promovarea în online, din care au obținut o creștere cu 65% a veniturilor rezultate, conform datelor agenției.

„Am întâmpinat în 2022 provocări destul de mari în zona de real estate. Aici, de îndată ce a început războiul, am înregistrat scăderi ale cererii și creșteri ale costurilor pe conversie. Apoi, a apărut și o scădere a cererii de apartamente cu finanțare prin credit ipotecar și o creștere a numărului de apartamente achiziționate cu bani cash”, mai explică Paul Smarandache.

În 2023 vor continua să crească bugetele de reclame destinate TikTok, conform analizei. În paralel, vor exista din ce în ce mai multe campanii de advertising bazate pe inteligența artificială.

Totodată, în acest an va crește și rata de adoptare a reclamelor de tip video. Un alt semnal pentru anul în curs îl reprezintă și o creștere accelerată a bugetelor pentru Huawei Ads.

Parallax

Vizualizari
216
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri