Claudiu Zamfir

Afaceri online, pe aplicația TikTok

Thumbnail

Rețeaua socială TikTok, pe care se postează clipuri foarte scurte, a început să ofere creatorilor de conținut o nouă posibilitate de a câștiga bani: social commerce - comerț online prin rețele sociale.

Un antreprenor care face marketing online pe TikTok încă de la înființarea aplicației, din anul 2016, Fabian Bern, a observat că utilizatorii pot să-și pună la profil link-uri către site-uri de comerț online. „User-ii pot acum să vândă produse de pe o serie de platforme e-commerce”, a scris Fabian pe Twitter.

Potrivit Techcrunch.com, TikTok a permis experimental, doar de test deocamdată, unui număr limitat de utilizatori să adauge link-uri către platforme de comerț online.

Pe alte rețele sociale, cum este Facebook, de pildă, influencerii și paginile cu mulți urmăritori obțin venituri din „social commerce” de multă vreme deja.

Aplcația TikTok a fost lansată în septembrie 2016, în China, sub numele de Douyin (vibrații). Din 2017, rețeaua socială s-a extins la nivel internațional sub numele de TikTok. Aceasta a atras mai ales publicul tânăr, care se plictisește repede. Pe TikTok se pot posta doar filmulețe între 3 și 15 secunde.

Aplicația este deținută de compania de servicii online ByteDance, fondată în anul 2012, de antreprenorul chinez Zhang Yiming, care avea 29 de ani atunci. Între timp, el a ajuns la o avere estimată la 16 miliarde de dolari, potrivit Forbes.

Parallax

Vizualizari
19203
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri