Denisa Crăciun
Doar 6% dintre produsele de electro-IT din ofertele de Black Friday 2021 au avut în noiembrie cel mai scăzut preț din an, conform serviciului online de monitorizare a prețurilor PriceFlux,
PriceFlux a cercetat evoluția prețurilor pentru 8 categorii importante de produse electro-IT din oferta a 17 dintre cele mai semnificative magazine online de profil din România: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, tablete, home cinema, monitoare, electrocasnice si boxe portabile.
Astfel, dintr-un total de 2.067 de produse care au avut disponibilitate pe parcursul întregului an, doar 126 (6%) au avut preț minim de Black Friday, restul de produse au beneficiat de alte oferte mai avantajoase.
Pentru produsele electro-IT din oferte, care nu au beneficiat de cel mai mic preț de Black Friday, prețul minim a fost înregistrat cel mai frecvent în lunile ianuarie, aprilie și august, făcând excepție categoria telefoanelor mobile, care a înregistrat cel mai scăzut preț în luna octombrie.
PriceFlux a observat în cadrul evenimentului de Black Friday și produse care au avut cel mai redus preț din an, având rolul de produse cârlig pentru restul de produse din promoție:
Platforma de analiză a prețurilor a remarcat că de Black Friday magazinele online listează noi produse în oferta lor, care în mod normal nu există de-a lungul anului în oferta magazinului și pentru care nu poate fi analizat istoricul de preț.