Brandul românesc 5 to go, premiat într-o competiţie internaţională la Dubai, unde a concurat cu Starbucks sau Costa Coffee
Raluca Abrihan

Brandul românesc 5 to go, premiat într-o competiţie internaţională la Dubai, unde a concurat cu Starbucks sau Costa Coffee

Thumbnail

Lanţul românesc de cafenele 5 to go a câștigat argintul la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, în competiție directă cu mari lanțuri internaționale cu tradiție, Starbucks Coffee Company și Costa Coffee.

În august 2019, 5 to go a fost nominalizat la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, împreună cu alte 18 lanțuri de cafenele. Rămași în top 3 la această categorie, Radu Savopol și Lucian Bădilă, co-fondatorii 5 to go, s-au aflat zilele acestea în Dubai, la The European Coffee Symposium, iar în cadrul galei din 12 noiembrie, au reprezentat cu mândrie România și au primit argintul, marcând astfel o premieră pentru industria cafelei din România.

Organizator al evenimentului este Allegra Insights, una dintre cele mai mari agenții de cercetare din UK.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent este aproape de pragul de 150 de locații și este unul dintre cele mai mari lanţuri de cafenele din Europa de Est, dar și una dintre cele mai accesate francize din România.

 

Vizualizari
1545
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings