Tutorial Video: Incepi cu bani putini, ai control deplin si poti masura rezultatele. E debutul in marketing online

de Ovidiu Popica 21 august 2015

​Poti incepe promovarea online a afacerii fara un buget prea mare, ori chiar gratuit, ai control deplin asupra mesajelor pe care le trimiti catre posibilii tai clienti si poti masura direct si rapid rezultatele campaniilor de promovare daca stii cateva notiuni de baza despre marketing-ul online. Alexandru Victoriu, account strategist si Vlad Popa, associate acount strategist la Google prezinta aceste avantaje intr-un tutorial video realizat impreuna cu StartupCafe Romania.

”Introducere in online marketing” este o serie de tutoriale, de o ora, ce prezenta notiuni de baza despre metode de promovare precum marketing-ul afiliat, publicitatea pe display sau marketing-ul pe retele sociale. Iata fragmentul introductiv din transmisiunea LIVE, intitulat ”Ce este online marketing-ul”, insotit de sinteza transcrierii.


Editor Video: Balázs Nitsch-Petioky

Alexandru Victoriu, account strategist, Google:

-marketingul online a inceput sa ocupe un loc central in strategiile de marketing ale marilor companii pentru ca vor sa fie unde este audienta, iar audienta, in ziua de astazi, este online;

-micii intreprinzatori sau startup-urile nu au un buget special alocat pentru strategiile de marketing online iar strategiile nu sunt neaparat coerente;

- marketingul online imbina atat partea tehnica, dar si partea de creatie

-exista cateva platforme care sunt destul de complexe din punct de vedere tehnic, care imbina acest aspect cu partea de creatie video, de imagine, mesajele pe care vrei sa le transmiti, cu partea de comunicare;

-in marketingul online lucreaza atat oameni foarte tehnici cat si oameni foarte creativi – un domeniu foarte interesant din acest punct de vedere, dar si foarte vast. Noi incercam prin aceast tutorial introductiv sa realizam o imagine de ansamblu a ceea ce inseamna marketingul online;

-este un domeniu care ar trebui sa fie folosit de toti agentii economici, fie ca vorbim de micii intreprinzatori, startup-uri sau chiar de ONG-uri;

-oricine se poate promova pe internet, este accesibil, iar online marketingul nu este un domeniu constrans de un buget, poti sa te promovezi foarte usor cu bugete foarte mici sau chiar gratuit;

-un lucru care diferentiaza online marketingul de alte metode de promovare sta in posibilitatea de a masura direct si imediat toate rezultatele. Exista platforme care fac acest lucru.

Pot sa incep cu 100 de lei pe luna, de exemplu?

Alexandru Victoriu: Cu siguranta, da. Sunt variante de promovare care nu necesita un buget minim; pentru a crea un cont pe YouTube sau pe Twitter, de exemplu, sunt optiuni gratuite, drept urmare nu vorbim de o limita minima de buget.

-daca incepi cu un buget foarte mic s-ar putea sa nu ajungi la audienta pe care intentionezi sa o atingi prin campanii. Nu este necesar un buget foarte mare, dar un buget foarte mic, cel mai probabil, nu iti va aduce datele dorite.

Vlad Popa: In momentul in care iti planifici un buget, acesta trebuie planificat cu un anumit scop in minte. Nu conteaza bugetul daca reusesti in final sa atingi acel scop.


Versiunea integrala a transmisiunii poate fi urmarita aici.





795 vizualizari
adauga comentariu 0 comentarii

Recomandari

Nu exista niciun articol recomandat