CZ

ANAF ne da un numar de call center sa sunam pentru indrumare si asistenta la taxe si impozite

Imagine principala
ANAF ne da un numar de call center sa sunam pentru indrumare si asistenta la taxe si impozite
Toti contribuabilii, inclusiv antreprenorii, pot
suna la call center-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala pentru
a cere informatii privind taxele si impozitele, reaminteste, marti,
ANAF, intr-un comunicat de presa remis Startupcafe.ro .


Call center-ul ANAF poate fi apelat la numarul unic de telefon  031 403 91 60 .

"Prin intermediul acestui numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a obtine telefonic, informatii generale in domeniul fiscal precum si informatii cu privire la aspecte in domeniul Tehnologiei Informatiei (sistemele electronice de administrare fiscala- n.r.)" - sustine ANAF.

ANAF roaga contribuabilii ca in momentul apelarii la numarul unic de telefon 031 403 91 60 sa asculte mesajul de inceput si sa aleaga tasta corespunzatoare in functie de tipul de informatii pe care doresc sa le solicite.

Potrivit sursei citate, apeland la acest numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informatii pe care le solicita prin intermediul urmatoarelor taste:

- tasta 1 ¬ persoane fizice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal;

- tasta 2 ¬ persoane juridice - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal;

- tasta 3 ¬ persoane fizice si juridice
- destinata asistentei in domeniul Tehnologiei Informatiei (IT).

Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul fiscal, contribuabilii vor selecta tasta 1 sau tasta 2, in functie de categoria de contribuabili din care fac parte (fizica sau juridica).

Agentii Call-center ofera contribuabililor informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale.

Informatiile oferite contribuabililor prin intermediul Call-center-ului se refera la impozitele, taxele, contributiile sociale si alte venituri bugetare administrate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala.

In cazul in care in timpul convorbirii telefonice se constata ca problematica fiscala solicitata prezinta un grad ridicat de complexitate si dificultate, agentii Call-center pot indruma contribuabilii catre celelalte modalitati de acordare a asistentei:

- prin e-mail (prin intermediul formularului de asistenta de pe site-ul Agentiei, www.anaf.ro, sau accesand urmatorul link:  https://www.anaf.ro/arondare/);

- in scris;

- sau la sediul organului fiscal.

Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul IT, contribuabilii vor selecta tasta 3. Agentii din Call-center ofera informatii tehnice cu privire la:

- erori tehnice la completarea declaratiilor;
- erori tehnice la depunerea declaratiilor;
- erori la prezentarea certificatului, in vederea autentificarii pe site-ul Agentiei;
- erori la autentificarea in Spatiul Privat Virtual (SPV);
- erori la generarea cererilor si descarcarea mesajelor primite in SPV;
- erori la accesarea oricarei sectiuni a site-ului ANAF.


In situatia in care, in timpul convorbirii telefonice se constata ca problemele tehnice/erorile nu se pot solutiona telefonic, agentii Call-center pot indruma contribuabilii sa solicite asistenta prin e-mail, la adresa admin.portal@mfinante.ro sau sa se deplaseze la sediul organului fiscal.
Parallax

Vizualizari
1749
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
si a incercat cineva de la Dvs.? Merge ori ba - sa stim cu cat timp de asteptare sa ne pregatim si cum sa reactionam daca vine controlul si spunem ca asa am fost sfatuiti de call center...O cheltuiala INUTILA - mai eficienta este relatia pe email - cu obligativitatea de a primi raspuns de la institutia publica in 48 de ore! Spor la cheltuit banii publici.

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri