Redactia

TREI CALITATI pe care trebuie sa le ai pentru ca Ashton Kutcher sa investeasca in startup-ul tau

Imagine principala
TREI CALITATI pe care trebuie sa le ai pentru ca Ashton Kutcher sa investeasca in afacerea ta

Toata lumea il stie pe Ashton Kutcher drept actorul simpatic din comedii sau drept fostul partener al lui Demi Moore, insa putina lume stie ca este si un investitor activ in startupuri de tehnologie. Mai nou, i-a luat locul lui Donald Trump in emisiunea Shark Tank, dupa ce acesta din urma a anuntat ca vrea sa candideze la presedintia Statelor Unite. In Romania, show-ul TV a fost cunoscut sub numele "Arena Leilor", ir printre investitori s-au numarat Florin Talpes, Dragos Anastasiu si Marius Ghenea.


Kutcher a inceput sa investeasca in startupuri de tehnologie in urma cu aproape zece ani, iar din 2010, scrie Business Insider, este cofondator al companiei de investitii de capital de risc A-Grade Investments. Una dintre cele mai profitabile investitii ale sale a fost cea din 2009, in Skype, companie cumparata de Microsoft, in 2011, pentru 8,5 miliarde dolari. Alte investitii importante ale actorului le includ pe cele in Uber, Airbnb si Spotify.


Intr-un interviu, Kutcher spune ca are trei reguli dupa care se ghideaza atunci cand alege sa finanteze o afacere si toate trei depind de potentialul pe care il vede in antreprenori.


Prima regula: antreprenorii trebuie sa inteleaga extrem de bine atat produsul pe care il dezvolta, cat si industria in care activeaza. O idee grozava nu este neaparat si suficienta.


A doua regula: trebuie sa fie persoane capabile sa treaca rapid peste esecuri si intarzieri. “Poti sa ai cea mai buna idee din lume si expertiza suprema in domeniu pentru a face totul perfect, dar daca iti doresti sa faci ceva excelent, vei intampina obstacole. Trebuie sa fii persoana care are inteligenta si vointa de a trece peste perioadele grele”, spune actorul.


A treia regula: sa se inteleaga cu el. Kutcher spune ca nu ar investi milioane de dolari si ani de asistenta si mentorat unei persoane cu care nu ar vrea sa-si petreaca timpul. Intr-un interviu din 2013, actorul spunea: “Companiile care au o evolutie buna sunt companiile care isi doresc ca oamenii sa fie fericiti. Daca creezi o modalitate de a-i ajuta pe oameni sa gaseasca dragostea, sanatatea sau prietenia, vor veni si banii din urma.”

Parallax

Vizualizari
22
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri