Cum functioneaza o platforma care vinde servicii de marketing online

de L.P 7 decembrie 2016
O firma sau o companie poate sa-si creasca vanzarile sau vizibilitatea brandului in mediul online prin folosirea unei  platforme care ofera servicii de marketing digital adapte si personalizate fiecarui tip de business. Totodata o astfel de platforma ofera antreprenorilor si oamenilor de afaceri flexibilitate si adaptabilitate avand in vedere ca plata si tot procesul prin care sunt planificate campaniile de promovare au loc exclusiv online.

Clientul trebuie sa completeze un formular inainte de a alege serviciul de marketing online dorit in care ofera informatii cu privire la obiectivele si nevoile de business ale companiei .

Dupa completarea brief-ului, recurge la 4 pasi necesari lansarii campaniei de marketing online:
  • setup-ul - dezvoltarea conturilor si materialelor necesare campaniei
  • implementarea materialelor
  • analiza datelor si optimizarea acestora 
  • raportarea rezultatelor.
Mix-urile de marketing adaptabile oricarui tip de afacere pot fi achizitionate prin doua tipuri de pachete - abonament lunar sau prin intermediul campaniilor punctuale cu o durata de 30 zile.

Exista trei tipuri de servicii incluse in abonamentul lunar, pe care clientii le pot achizitiona in functie de nevoile si obiectivele de business:
  • serviciul MVP, destinat companiilor care vor sa testeze cererea existenta pe piata pentru un produs sau serviciu,
  • STARTER, dedicat companiilor care au descoperit piata careia se adreseaza si vor sa accelereze vanzarile
  • PROFESIONAL, pentru companiile care isi doresc o crestere sustenabila a numarului de clienti.
Campaniile punctuale includ 4 tipuri de servicii specifice destinate IMM-urilor care isi doresc sa-si creasca vanzarile pe o perioada determinata de timp: campanie Black Friday, campanie Sarbatori, campanie de lansare servicii sau produse si campanie Sales/Reduceri.

Modul de functionare si stabilire a fiecarui punct din campanie este transparent, clientul avand posibilitatea de a urmari fiecare sarcina si timpul aferent implementarii acesteia, setat la nivel de minute.

Copimaj este o agentie web specializata in strategie, business design si marketing online care a lansat si detine o astfel de platforma pe piata romaneasca. De precizat este ca agentia Copimaj este partenera Google, Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest si Linkedin.

 "Platforma PPC Copimaj a luat nastere din dorinta de a ajuta orice afacere din Romania sa se promoveze online mult mai simplu si in acelasi timp eficient. Am vrut ca, prin intermediul acestei solutii, sa eficientizam timpul destinat implementarii campaniilor online, reusind in final sa facem accesibile serviciile noastre oricarui tip de client", a declarat Alexandru Circei, CEO COPIMAJ.

Printre clientii acestora se numara nume precum: Gucci, UNICEF, Sport Couture, Sport Guru, Mengotti, La Rosa, Raspberry Fashion, Cristallini, Consiglieri, Sir Ludovic, Luna Cafe & Bistro, Asociatia Lumina si Dar, Raiffeisen Informatik, Realitatea.net, Paralela 45, Terox Travel, Bebetex, Falke Romania, Silver Decor, Ocean Credit.



Citeste mai multe despre:   
2312 vizualizari
adauga comentariu 0 comentarii