Luminita Pirvu

Principalele tendinte in publicitatea online in 2017

Imagine principala
Principalele tendinte in publicitatea online in 2017
Intr-un business este importantat sa ramai conectat la tendintele din marketing pentru ca asta inseamna sa ai acces la informatii despre ceea ce este important pentru potentialii clienti. Daca ai o afacere care tinteste piata tanara, nu poti ajunge la clienti in 2017 prin intermediul cartii de telefon. Lucrurile se schimba mereu in lumea marketingului, si,potrivit site-ului allbusiness.com, se contureaza trei mari tendinte in urmatorul an pe zona de publicitate.
 
1. Campaniile de marketing vor fi personalizate pentru clienti individuali
In contextul in care din ce in ce mai multe informatii sunt create si puse la dispozitie online, specialistii in marketing au la dispozitie o gama variata de date pentru a contura profilurile clientilor. Si cu cat mai multe informatii sunt disponibile despre clienti, afacerile lor, punctele forte si punctele slabe ale acestora, precum si nevoile lor, cu atat mai bine se pot personaliza si adapta campaniile  de marketing.

De exemplu, un potential client tocmai a cumparat o tehnologie noua si are probleme cu punerea in aplicare a acestuia. Imagineza-ti ca ai instrumentul exact de care are nevoie pentru a incorpora tehnologia fara probleme in afacerea lui si poti astfel directiona o campanie de marketing pentru a aborda nevoia lui. Asta iti mareste sansele pentru a obtine vanzarea sericiului sau produsului tau. Aceasta tactica  de urmarire personalizata, va deveni din ce in ce mai comuna din lumea marketingului B2B  (business -to- business).

2. Analiza va deveni o parte esentiala a marketingului
Urmarirea personalizata nu este o noutate ci este doar o versiune mai implicata si mai individualizata a ceea ce se intampla de ani de zile, cu instrumentele de analiza privind profilul clientului. Dar, pe masura ce acest tip de urmarire a comportamentului devine mai popular si mai important in marketing, va exista o nevoie tot mai mare pentru cei care analizeaza datele. Ca atare, marketingul se va concentra pe o analiza in profunzime, deoarece este vorba despre branding si publicitate.

3. Social Media va deveni o resursa din ce in ce mai importanta de marketing
Cele mai multe  informatii provin din social media, ceea ce inseamna ca Facebook, Twitter, LinkedIn, si alte site-uri sociale pot fi exploatate pentru informatii vitale despre clientii si potentialii clienti. Acum cele mai multe companii au conturi si pagini proprii lor intr-o incercare de a ajunge la clientii lor iar aceste site-uri pot fi folosite pentru cercetarea de marketing B2B, de asemenea. 

Noutatea este ca multe companii de date relationale se vor specializa in analizarea acestor informatii disponibile pe social media pentru a permite gestionarea si utilizarea acestora in marketing. 

In continuare, continutul de calitate va fi rege in lumea marketingului online. Dar, in acelasi timp, lucruri cum ar fi tehnologia, social media si datele care sunt disponibile online vor fi in centrul atentiei. Internetul, ca intotdeauna, va continua sa faca munca mai usoara si mai grea in acelasi timp, deoarece cu cat volumul de date este mai are cu atat va creste efortul de a sorta informatiile relevante despre potentialii clienti.
 
Companiile de tehnologie sunt constiente de acest lucru si probabil, cea mai mare tendinta in anul urmator va fi numarul tot mai mare de instrumente disponibile pentru marketingul B2B, care va ajuta utilizarea informatiilor in avantajul publicitatii online.

Sursa: allbusiness.com
Parallax

Vizualizari
444
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri