L. Pirvu

9 ponturi sa obtii cat mai multe share-uri pentru ceea ce publici

Imagine principala
9 ponturi sa obtii cat mai multe share-uri pentru ceea ce publici
Chiar daca strangi o baza mare de fani, numarul mare de Like-uri nu iti garanteaza neaparat succesul. In social media, un site sau blog care ofera continut de calitate va avea succes si va obtine multe distribuiri la postari daca interactionezi cu utilizatorii. Pentru asta este important sa creezi un continut care sa mentina interesul si sa-i fidelizeze pe cei care te citesc.

Iata cateva reguli general valabile pentru a-ti crea propriul continut social media de succes, recomandate de Forbes.com

Sfat # 1: Foloseste format video - devine viral
Cel mai distribuit continut este cel multimedia. Utilizatorii folosesc telefoanele mobile si acceseaza in mod frecvent videoclipuri. In textul pe care il publici poti introduce si formatul video. Deprecizat este ca videoclipurile trebuie sa fie scurte si partajate astfel incat, sa poata fi distribuite usor.

Sfat # 2: Publica fotografii haioase

Umorul este o modalitate foarte buna de a motiva utilizatorii sa imparta continutul. Daca acestia rad si se simt bine atunci ei vor fi motivati sa imparta cu altii starea de bine. Asigura-te ca fotografiile pe care le folosesti sunt pline de culoare. Cercetarile arata ca, utilizatorii sunt mult mai tentati sa dea click pe imagini in culori luminoase.

Sfat # 3: Posteaza continut cu link-uri incorporate

Asta le ofera cititorilor posibilitatea sa dea click pe cuvinte si sa descopere alta informatie. Mesajul devine mai interesant, deoarece ofera cititorului posibilitatea de-a da 'click. In marketing acest lucru este cunoscut sub numele de "click-baiting" si este o tehnica  care s-a dovedit ca obtine o mai mare implicare a cititorului  in postari.

Asigura-te ca dand click, utilizatorul este directionat corect si gaseste informatia relevanta.
In cazul in care nu se intampla asta, utilizatorii sunt dezamagiti si nu se vor intoarce inapoi pe site. Experimenteaza textul cu si fara link-uri in asa fel incat sa testezi care varianta functioneaza mai bine pentru publicul tau. Vei afla ce postari cu linkuri integrate sunt eficiente prin analizarea numarului de clickuri dar si prin rata de respingere de pe site-ul tau.

Sfat # 4: Ofera informatia in premiera

 Atunci cand furnizezi informatii in exclusivitate, ei nu numai ca vor da share dar, se vor intoarce pentru mai mult continut. Cand esti primul care oferi informati in zona in care activezi, te transformi intr-o sursa reala si de incredere. Nu este nimic mai benefic pentru afacerea ta decat sa arati clientilor ca esti conectat si ca se pot baza pe informatile pe care le oferi.

Sfat # 5: Distribuie continut unic

Continutul unic si de nisa, ii invata ceva nou pe cei care te urmaresc. Nu trebuie sa reproduci mesajele exacte ale competitorilor. Trebuie sa vii cu ceva in plus pentru utilizatorii tai si sa le imbunatatesti experienta. Pentru a face acest lucru, invata-i pe utilizatorii tai ceea ce ei nu stiu. Da-le o lista cu sfaturi sau un top de cinci sfaturi de care ar putea avea nevoie.  Astfel incepi sa-ti personalizezi continutul, il faci sa fie unic si pastrezi un dialog direct cu clientii, oferindu-le informatii semnificative care le imbunatateste viata.

Sfat # 6: Nu trebuie sa vinzi mereu

Chiar daca vinzi un produs, nu trebuie sa transmiti asta intotdeauna publicului tau. Continutul cel mai usor de distribuit este cel care distreaza publicul. Distrandu-i le oferi cititorilor o experienta pe care nu o vor uita. 

Sfat # 7: Accesul usor de pe mobil
Utilizatorii nu au rabdare si nu asteapta sa vizualizeze continutul daca acesta se incarca greu. Asigura-te ca pagina ta si continutul sunt optimizate pentru mobil. De asemenea, asigura-te ca site-ul, blog-ul sunt optimizate pentru viteza. Utilizatorii vor pleca atunci cand o bucata de continut se incarca prea lent si asta iti afecteaza afacerea pe termen lung.

Sfat # 8: Textul sa fie scurt si concis: nu folosi prea multe cuvinte


Sfat # 9: Implica-te si ofera posibilitatea interactiunii
Postarile din social media cu care utilizatorii interactioneaza - prin comentare sau simpatie - sunt cele mai distribuite. Cu cat postarile tale sunt mai distribuite cu atat esti perceput ca fiind mai popular. Utilizatorii de azi sunt doresc sa apartina, sa interactioneze si sa-si spuna opiniile cand vine vorba de postari.
Parallax

Vizualizari
71
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri