L.P

4 pasi simpli in marketingul online care au impact in dezvoltarea afacerii tale

Imagine principala
4 pasi simpli in marketingul online care au impact in dezvoltarea afacerii tale
Marketingul online este acum una dintre cele mai puternice metode in achizitionarea clientilor pentru afaceri. La scara mica sau mare, intreprinzatorii considera ca marketingul online este o parte importanta a strategiei de dezvoltare. Si trendul in ceea ce priveste marketingul online este in continua ascensiune.

Pentru a face marketing online trebuie sa folosesti metode care sa sustina crestere afacerii tale pe masura ce piata devine tot mai competitiva. Ca sa-ti faci o imagine de ansamblu, in 2016 trendul in marketingul online arata ca 76% dintre cei care il folosesc vor produce mai mult continut.
Cu o piata in care competitia este din ce in ce mai stransa si bugete mari alocate pentru atragerea clientilor, cum poti sa sustii cresterea afacerii tale fara sa-ti secatuiesti resursele? Iata mai jos cateva idei simple.

1. Fa-ti un blog
Multe afaceri se bazeaza pe internet ca principala modalitate de atragere a clientilor. Dar, in acelasi timp, foarte multi ignora un puternic instrument care eficientizeaza folosirea acestuia si anume, blogul. Din datele de pana acum, companiile care au un blog activ atrag cu 67 % mai multe cereri. Un blog poate avea un impact urias asupra dezvoltarii afacerii tale fara sa te coste prea mult. Ca sa-ti faci blog ai nevoie doar sa instalezi platforma WordPress pe site-ul tau si sa publici continut regulat .

In timp ce multe afaceri considera blogul ca principala strategie, multi dintre intreprinzatori fac deja progrese in acest sens. Si blogg-ingul este foarte eficient pentru afaceri si asta pentru ca este considerat una din sursele cele mai de incredere pentru clienti. Un raport SEJ arata ca blogul este cea de -a 5 sursa de incredere privind credibilitatea informatiei de pe internet. 

2. Scrie pentru alte publicatii
Sa apari in alte publicatii este un alt pas in marketingul online si poate avea un impact major in afacerea ta. A contribui sau a scrie pentru o publicatie, un blog sau o platforma te poate face sa pari un expert si iti poate aduce multe beneficii, cel mai important dintre acestea fiind credibilitatea.

In 2015, dupa o sesiune de discutii intre bloggeri, o parte din acestia au fost intervievati, nume ca Neil Patel, Brian Dean and Rand Fishkin of Moz.com: au concluzionat ca a scrie pentru alte publicatii i-a ajutat sa-si castige credibilitatea ca autori.

3. Angajeaza un manager social media
Retelele de socializare sunt un pricipal motor de crestere al afacerilor. Chiar daca marii oameni de afaceri isi asigura prezenta constanta pe majoritatea retelelor  de socializare, nu este nevoie de o experinta efectiva de a-ti atinge scopul. O solutie excelenta este sa-ti angajezi un manger pentru retelele de socializare care sa te ajute si sa-ti promoveze afacerea si sa atraga mai multe cereri. Angajarea acestuia nu ar trebui sa te coste prea mult, majoritatea  sunt liberi profesonisti care lucreaza in mai multe proiecte, in asa fel incat isi pot mentine atat cheltuieleile cat si ofertele mai scazute

4. Optimizeaza-ti  designul pe site

Site-ul este cel mai adesea primul contact intre afacerea ta si client. Asta inseamna ca ceea ce vad pe site-ul tau le va forma impresia despre afacerea ta. Multe dintre afaceri pierd mai multi clienti decat atrag datorita imaginii site-ului. Imaginea site-ului tau poate avea un impact urias asupra afacerii tale si a modului cum aceasta va performa. Pentru a-ti dezvolta afacerea fa inca un pas si optimizeaza-ti imaginea site-ului. 

Marketingul online este un instrument foarte eficient in dezvoltarea afacerilor. Nu este nevoie sa jefuiesti o banca sau sa aloci bugete uriase pentru publicitate pentru ca ponturile de mai sus te pot ajuta sa calculezi impactul pe care il are afacerea ta si implict sa o dezvolti.


Sursa: Business.com
Parallax

Vizualizari
138
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri