Redactia

Cum iti stabiliesti obiectivele in online. “Atelierul Digital” iti arata care este punctul de pornire cand iti lansezi afacerea pe internet

Imagine principala
Cum iti stabiliesti obiectivele in online. “Atelierul Digital” iti arata care este punctul de pornire cand iti lansezi afacerea pe internet
Fiecare afacere are propriile obiective. Este bine sa stii exact ce scopuri iti propui sa indeplinesti online pentru a-ti putea stabili prioritatile si a pune la punct un plan. Lansarea unei afaceri online poate fi usor intimidanta. Toti suntem obisnuiti sa folosim internetul din perspectiva unor clienti, dar cand vine vorba de demararea unei afaceri poate fi greu sa gasim un punct de pornire. "Atelierul Digital" iti arata cum mediul digital poate fi util pentru companii in mai multe feluri.

Printre principalele utilitati ale mediului digital pentru companii amintim:

  • crearea de relatii in retelele de socializare
  • vanzarea online
  • identificarea unor noi clienti
  • fidelizarea clientilor existenti

Trebuie sa incepi prin a-ti pune o intrebare simpla: De ce vrei sa fii in online?

Sa presupunem ca detii un salon de coafura.

Obiectivele principale sunt sa ai mai multi clienti, sa vinzi mai multe servicii premium sau mai multe produse profesionale de coafura. Insa pentru a avea clienti, acestia trebuie sa stie ca tu existi pe piata. In acest sens, te poate ajuta mediul digital. Sa incepem cu aspectul promovarii in lumea digitala. O abordare eficienta si simpla este sa iti creezi un pin pe harta cu locatia salonului si sa apari astfel in rezultatele cautarilor. Astfel, cand utilizatorii cauta saloane de coafura in motoarele de cautare sau pe hartile online, va aparea salonul tau de coafura. Apoi, poti decide sa creezi un site prin care sa oferi mai multe informatii.

De obicei utilizatorii sunt interesati sa afle mai multe informatii, cum ar fi programul de lucru, adresa, preturile si serviciile oferite.

Poti include chiar si poze si videoclipuri, care sa ii determine pe clientii noi sa te viziteze. De asemenea, poti crea o pagina pe retele de socializare, cum ar fi Facebook, Google+ sau chiar Twitter, unde poti sa postezi poze, sa prezinti oferte speciale si sa interactionezi clientii.

Astfel vei deveni cunoscut de cat mai multe persoane,si poti sa treci la urmatorul pas respectiv transformarea vizitatorilor in clienti. De altfel, poti adauga pe site functionalitati noi, cum ar fi posibilitatea de a face o programare online sau o sectiune cu recenzii, unde utilizatorii pot lasa pareri pozitive despre tine.

Poti crea chiar si un magazin online, pentru a vinde produsele cosmetice profesionale pentru corp si par. Acum ca utilizezi mediul online pentru a atrage vizitatori si a-i transforma in clienti, poti incepe sa dezvolti afacerea, investind in publicitatea online. Obiectivele online se vor schima si vor evolua odata cu afacerea.

Tocmai de aceea este important sa masori permanent investitia si rezultatele pe care aceasta le aduce.

Acest lucru se face cu ajutorul Google Analytics. Analizele furnizate de acest instrument iti arata care sunt pasii eficienti pe care trebuie sa ii faci si cei care necesita imbunatatiri. Insa, vom discuta despre asta putin mai tarziu. In cazul mediului digital, exista multe variante pentru masurarea succesului. Inainte de a apela la acestea, iti reamintim ca este important sa te gandesti exact ce doresti sa obtii, apoi sa alegi canalele online de promovare potrivite pentru a putea indeplini obiectivele setate.

Afla de pe Atelierul Digital ce alte moduri prin care poti sa construiesti prezenta digitala ai la dispozitie, si, in sfarsit, sa intelegi cum sa masori si sa imbunatatesti initiativele pe care le ai in mediul online.

Platforma "Atelierul Digital" a fost creata de Google pentru a oferi instrumentele necesare celor interesati sa invete mai multe despre mediul digital. Acesta ofera pregatire in lumea digitala sub forma unor cursuri video gratuite, pe o gama cuprinzatoare de domenii: de la cum sa-ti construiesti prezenta online, la campanii de marketing in social media sau utilizarea mediul mobil pentru a atrage noi clienti. Iata care sunt avantajele unei astfel de certificari.

Programul consta intr-o serie de 23 de module gratuite, ce cuprind exemple, studii de caz si detalii despre o arie larga de subiecte; de la cum iti construiesti o prezenta online pana la cum reusesti sa vinzi mai mult prin intermediului marketingului digital.

Odata finalizate cursurile online, absolventii vor primi o certificare din partea Google si IAB Europe.

Mai mult, notiunile invatate in cadrul programului Atelierul Digital reprezinta baza pentru o viitoare cariera in marketing digital, ecommerce sau publicitate online.

Diploma  se obtine dupa parcurgerea tuturor modulelor din Atelierul Digital.

Invata ce trebuie sa contina planul tau online, pe Atelierul Digital

Parallax

Vizualizari
439
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri