Tranzactie pe piata locala de email marketing: Newsman preia o parte din business-ul AnyMedia si vrea sa ajunga la afaceri de 1 milion de euro in acest an

de Raluca Abrihan 18 februarie 2016
Jucator in piata locala de email marketing, Newsman a preluat platforma de email marketing a companiei de servicii online AnyMedia, care, totodata, devine principalul furnizor de SMS pentru aceasta. Piata locala de email marketing ar avea un potential de peste 5 milioane de euro, iar Newsman detine aproximativ 10% din piata, potrivit estimarilor companiei.

Serviciul de email marketing Dudaverde a fost preluat de Newsman de la AnyMedia si urmeaza sa fie  transformat intr-o platforma 100% automata pentru clienti mai mici cu volum fluctuant de mailuri, potrivit reprezentantilor Newsman. De asemenea, AnyMedia devine principalul furnizor de SMS pentru Newsman si spune ca a renuntat la platfroma de email marketing pentru ca era un obiect de activitate secundar si prefera sa se focuseze pe zona de SMS/freewifi si in special pe proiectul proiectul sendSMS, iar prin acest parteneriat cu Newsman urmareste sa creasca volumele pentru sendSMS.

Piata locala de email marketing are un potential estimat intre cinci si zece milioane de euro, conform datelor Newsman, care sustine ca detine o cota de circa 10-15% din aceasta piata. Compania, detinuta de Catalin Constantin si Dana Constantin, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 500.000 de euro si preconizeaza dublarea afacerilro in acest an.

"Cresterea companiei este bazata si pe dezvoltarea foarte rapida a comertului online din Romania. Odata cu aceasta, tot mai multe magazine offline migreaza spre online si cauta sa se adapteze cat mai bine canalelor de distributie a informatiei din acest mediu", arata reprezentantii companiei.

Expertiza Newsman presupune crearea de newslettere, monitorizari pe retele sociale. Unii dintre cei mai mari clienti ai Newsman sunt Fan Courier, F64, reteaua de farmacii Catena, Editura CD Press si reteaua privata de sanatate "Regina Maria".



Citeste mai multe despre:   
847 vizualizari
adauga comentariu 1 comentariu
Email marketing? S-avem pardon, se cheamă spam. Si Google e foarte bun la triat spam-ul. Chiar si outlook.com a devenit bunicel.
Transmiteti-le oamenilor astora ca Google e atat de bun la filtrat spam-ul incat, pe bune, in ultimii 7-8 ani (de cand am gmail-ul configurat sa-mi citeasca toate celelalte conturi) niciodata n-am primit vreun spam in romaneste. Primesc spam, ca toata lumea, dar numai si numai in folderul Spam. Si niciodata ceva macar cu subject in romaneste desi mi-am pus adresele de mail pe toate forumurile posibile si imposibile.
La cum merge treaba cu AI-ul, in maxim 2-3 ani n-o sa mai avem spam fiindca o sa-l miroasa softurile alea d-inainte de a fi trimis.

(acum ma prind de ce oamenii aia si-au vandut firma de spamming... Pentru ca s-au prins ca nu mai merge mult timp)
Maica Reteza [utilizator]