A.M.

Cum arată ghidul intern Google pentru angajatii care evalueaza site-urile din SERP (pagina cu rezultatele căutărilor)

Imagine principala
​DOCUMENT Google a publicat ghidul intern pentru angajatii care evalueaza site-urile din rezultatele cautarilor

Google a facut public un document intern dupa care se ghideaza persoanele angajate sa evalueze site-urile afisate in rezultatele cautarilor. Fisierul de 160 pagini contine informatii utile si pentru posesorii de site-uri si pentru cei de magazine online si explica modul in care angajatii Google determina daca site-urile listate au ce cauta pe prima pagina.


Reprezentantii companiei sustin ca aceste evaluari nu afecteaza afisarea site-urilor in paginile de rezultate, ci ca fac parte dintr-un proces de experiementare si validare a modificarilor aduse algoritmilor folositi pentru livrarea link-urilor relevante catre utilizatorii motorului de cautare.


In articolul publicat pe blogul companiei, reprezentantii Google noteaza ca, spre deosebire de varianta anterioara a ghidului, publicata in 2013, contextul s-a schimbat dramatic, pe masura ce mobilul a devenit tot mai folosit, iar volumul de cautari este tot mai mare pe terminalele din buzunarele noastre. Prin urmare, editia 2015 a ghidului este revizuita tinand cont cu atat mai mult de comportamentul utilizatorilor si de cresterea tot mai mare a folosirii smartphone-urilor.


Ghidul pentru evaluatori contine, pe langa definitiile paginilor web si notiuni de intelegere ale structurii unui site si a unei pagini, explicatii despre ce intelege Google prin notiuni precum “pagini de inalta calitate”, raportul de continut util versus continut ajutator si reclame si modul in care e important ca utilizatorul sa gaseasca ce-l intereseaza si sa nu fie stresat cu reclame enervante, design web functional si reputatie, autoritate si expertiza, principalele trei criterii menite sa ridice link-urile in paginile cu rezultatele cautarilor.


Documentul include foarte multe exemple ce se pot dovedi utile pentru proprietarii de site-uri, cu atat mai mult cu cat tine loc de metodologie de evaluare si acopera atat prezenta online pe desktop, cat si pe mobil si prezinta, printre randuri, modul in care dezvoltatorul unui site il poate optimiza pentru rezultate mai relevante si, implicit, “mai sus” in rezultatele cautarilor.


Totodata, include si exemple negative care pot fi analizate pentru a identifica greselile curente si pentru a imbunatati prezenta online.


Documentul poate fi descarcat de aici.

Parallax

Vizualizari
28
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri