Alex Mihaileanu

STUDIU: Afacerea ta are o aplicatie de mobil? Iata cat de des ar trebui sa trimiti notificari

Imagine principala
STUDIU: Afacerea ta are o aplicatie de mobil? Iata cat de des ar trebui sa trimiti notificari

“Cat de des iti notifici utilizatorii” ar trebui sa devina un nou indicator in analiza performantelor magazinelor online. Potrivit celui mai recent studiu OtherLevels cu focus pe utilizarea terminalelor mobile in zona de comert electronic, se arata ca frecventa cu care sunt notificati este importanta in cuantificarea tranzactiilor.



In plus, daca pana in 2017, potrivit unui studiu Gardner, peste 50% din cumparaturile online vor fi efectuate de pe un dispozitiv mobil, notificarile devin tot mai importante. Studiul OtherLevels a relevat ca notificarile trimise mai des utilizatorilor cresc implicarea acestora si, prin urmare, si vanzarile.



Testul a fost derulat impreuna cu un retailer american pe o perioada de opt saptamani, in perioada sarbatorilor din primele trei luni ale anului 2015. Utilizatorii care au primit, in medie, trei notificari saptamanal urmate de un mesaj care-i incuraja sa cumpere (call-to-action) au interactionat cu 14% mai mult decat ceilalti. In acelasi timp, o astfel de comunicare sustinuta s-a dovedit mult mai eficienta mai ales in cazul ofertelor speciale si promotiilor.



Alte rezultate interesante ale studiului arata o crestere cu 15% in randul utilizatorilor care au avut optiunea de a sorta produse in functie de raion si o crestere cu 14% a vanzarilor in randul celor care au avut la indemana un buton de adaugare a unui produs in cosul de cumparaturi.



Rezultatele studiului OtherLevels pot fi aplicate si in afara aplicatiilor gratie noilor tehnologii. Recent, Google a introdus o noua optiune ce permite dezvoltatorilor sa integreze notificari de tip push direct in site-uri, notificari ce pot fi trimise direct din browserul Chrome de pe terminalele ce ruleaza sistemul de operare Android. Momentan, optiunea nu e disponibila si in versiunea browserului pentru iPhone-uri. Totusi, e de asteptat ca, in viitor, acelasi lucru sa fie posibil si in browserul Safari din iOS, Apple oferind deja posibilitatea de a trimite notificari in versiunea pentru sistemul de operare OSX, pentru laptopuri si desktopuri.

Parallax

Vizualizari
18
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri