Alex Mihaileanu
"Comunicatul de presa a murit", spune Mike Butcher, editorul TechCrunch pentru Europa si unul dintre cei mai cunoscuti jurnalisti europeni care scriu despre antreprenoriat in tehnologie. Intr-un articol publicat pe blogul sau, Butcher spune ca antreprenorii ar trebui sa invete sa profite de momentul potrivit pentru a trimite o informare si, in nici un caz, aceasta sa nu fie scrisa intr-un "limbaj de lemn".
Jurnalistul de la TechCrunch nu este la primul articol de acest tip. Din 2012, continua sa promoveze un mod diferit de abordare a jurnalistilor nu doar pe blogul propriu sau pe retelele sociale, ci si in prezentari la evenimentele dedicate startupurilor. Articolul publicat zilele trecute s-a bucurat de un mare succes atat in randul antreprenorilor, cat si in randul jurnalistilor si chiar a oamenilor de PR.
Printre cele mai importante sfaturi ale sale:
In concluzie, Mike Butcher spune ca, in locul unui text lung, e preferabil ca un antreprenor sa trimita informatiile cat mai succint insa raspunzand la cat mai multe intrebari potentiale. Totodata, jurnalistul ofera si un sablon de potentiale intrebari si sugestii de tipuri de raspunsuri pe care sa il urmeze cei care contacteaza media, pentru a fi completat acolo unde exista informatii, in functie si de care este stirea pe care antreprenorul vrea sa o remita presei.