Doi antreprenori romani lanseaza aplicatia care iti centralizeaza casutele de email si informatiile digitale. Cum a aparut ideea si cat au investit in realizarea ei

de Raluca Abrihan 11 ianuarie 2016
Dupa multi ani petrecuti in corporatii, unde "timpul este o resursa pe care trebuie sa o fructifici constant", Simina Mut si Alex Morar au venit cu ideea de a lansa o aplicatie care sa adune intr-un singur loc cele mai importante elemente pe care mai toti angajatii le folosesc zi de zi la birou si sa isi poata astfel eficientiza munca si timpul. Aplicatia Simpli a fost lansata, deocamdata, doar in varianta pentru iOS, dupa o investitie de peste 35.000 de euro, urmand sa apara si varianta pentru Android.

Simina Mut (foto) este Associate Partner la Deloitte Legal, iar Alex Morar este Chief Executive Officer la New Europe Property Investments, iar Simpli este primul lor proiect antreprenorial. Cei doi spun ca au pornit dezvoltarea acestui proiect dintr-o nevoie personala identificata si la alti parteneri sau colegi de munca, pe care s-au hotarat sa o duca la nivel de aplicatie functionala pentru utilizatorii din toata lumea.

"Dezvoltarea aplicatiei iOS Simpli a costat pana acum 35.000 euro, iar banii au venit din resursele proprii", au declarat antreprenorii pentru StartupCafe.

Aplicatia afiseaza in timp real, intr-o singura interfata, mesajele de email de pe conturi multiple, notificarile referitoare la urmatoarele intalniri din calendar, notitele si proiectele ce trebuie indeplinite din lista de activitati.

Dezvoltarea Simpli pentru iOS a inceput in mai 2015, asta dupa cateva luni bune de lucru la un produs mai complex, de unde s-au distilat functionalitatile cheie care se regasesc in formula actuala a Simpli. Prima forma de test a fost publicata in Appstore la sfarsitul lunii iulie 2015 si a fost disponibila pentru descarcare din orice colt al lumii, explica fondatorii Simpli.

Dupa sase luni de la lansarea primei variante de test si la cateva zile de la debutul oficial al celei mai noi variante, aplicatia a ajuns la 1.000 descarcari, dar tinta dezvoltatorilor ei este de a depasi 100.000 de descarcari in urmatoarele luni.

In prezent, echipa Simpli numara sapte persoane, cei doi fondatori si inca cinci colaboratori care au lucrat la dezvoltarea tehnica a aplicatiei. Versiunea actuala centralizeaza toate conturile de email ale utilizatorului (Gmail, Yahoo, Outlook, Imap). Mesajele pot fi urmarite in mod separat sau integrat, in functie de preferintele fiecarei persoane. Conectarea se face in cloud, astfel incat utilizatorii pot accesa Simpli de pe orice dispozitiv mobil pentru a verifica sau recupera datele.

Alte functionalitati ale aplicatiei Simpli permit interconectarea calendarelor, etichetarea mesajelor de email, notitelor sau listelor de activitati cu asa-numitele tags - "etichete" care sunt comune pentru toate tipurile de informatii, astfel incat ulterior regasirea lor sa fie mult mai facila.
 
 "Ideea Simpli a venit din nevoia noastra de a ne facilita munca in contextul aglomerarii tot mai accentuate cu mesaje de email, responsabilitati, termene limita, la care de multe ori riscam sa le pierdem sirul. Aplicatia integreaza atat activitatile din viata profesionala, cat si pe cele din viata personala, astfel incat la finalul fiecarei zile sa putem urmari usor de pe mobil lucrurile pe care le-am finalizat si cele care urmeaza a fi facute", spune Simina Mut.

Simpli poate fi accesata din orice tara, iar pana acum a fost cel mai des descarcata de persoane din Romania, Statele Unite ale Americii, Portugalia si Tarile Baltice. Drept urmare, acestea sunt pietele pe care startup-ul se va concentra intens in urmatoarea perioada, dar fondatorii au in vedere si alte tari precum Germania, Franta si Marea Britanie.



Citeste mai multe despre:   
8976 vizualizari
adauga comentariu 2 comentarii
Adica au portat Blackberry Hub pentru Apple ??
radu [anonim]
Pare o aplicatie foarte utila. Asteptam cu nerabdare sa poata fi folosita si pe Android. Felicitari si mult succes intregii echipe!
maria mut [anonim]