Vlad Barza

O aplicatie de shopping pe mobil la care a contribuit si un roman a obtinut o finantare de 25 milioane dolari si s-a lansat pe Google Play

Imagine principala
O aplicatie de shopping pe mobil la care a contribuit si un roman a obtinut o finantare de 25 milioane dolari si s-a lansat pe Google Play
Spring, o aplicatie de shopping pe mobil infiintata acum opt luni, a reusit sa stranga 25 milioane dolari intr-o noua runda de finantare si este de acum disponibila si pe smartphone-urile cu Android. Printre creatorii aplicatiei se numara si romanul Octavian Costache, fost angajat la Google si absolvent al Politehnicii din Bucuresti. Aplicatia Spring permite cumpararea foarte rapida a unor produse premium direct de pe telefon, iar numarul de brand-uri disponibile a depasit orice asteptari.

Aplicatia a fost creata in august 2014 de David Tisch, fratele sau Alan, Ara Katz, si Octavian Costache (care a lucrat cinci ani la divizia Finance a Google si traieste in New York).

Aplicatia este un "mall pe mobil" de unde poti cumpara printr-o simpla atingere a fotografiilor produselor, clientii alegand ce brand-uri doresc sa urmareasca, marcile postand in mod regulat fotografii cu produse pe care userii le pot cumpara rapid din aplicatie, printr-un simplu "swipe".

Surpriza placuta a fost ca marcile premium au avut incredere in aplicatie si au "aderat" la ea, acum fiind disponibile produse de la 750 de marci. Succesul Spring a fost legat de functionarea fara probleme a aplicatiei si mai ales de faptul ca rata de "return", adica a celor care s-au reintors sa cumpere din aplicatie, a fost de 2,5 ori mai mare decat media altor platforme de e-commerce.

Intr-o prima runda de finantare, Spring a strans 7,5 milioane dolari in vara lui 2014, iar acum a primit o noua runda mult mai consistenta de 25 milioane dolari, semn ca parcursul "mall-ului de pe smartphone" inspira incredere. Banii au venit din mai multe surse: BoxGroup, Groupe Arnault, Google Ventures, Thrive Capital si miliardarul Yuri Milner.

Un atu al aplicatiei este ca brand-urile sunt intr-un singur loc si deci nu trebuie instalate aplicatii separate pentru diverse marci sau mall-uri. In momentul lansarii pe App Store existau doar 150 de marci, iar David Tisch nu ar fi crezut niciodata ca in sub un an, numarul marcilor va fi de cinci ori mai mare. Acum, o data cu lansarea aplicatiei pe magazinul Google Play, baza de clienti creste enorm, mai ales ca Android are trei sferturi din piata mondiala a smartphone-urilor.

Spring are acum 45 de angajati, iar efectivele vor creste spre 70.
Parallax

Vizualizari
199
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
hmmm Citat:"Surpriza placuta a fost ca marcile premium au avut incredere in aplicatie si au "aderat" la ea"Nu e nicio surpriza aici. David si Alan Tisch sunt membrii ai familiei Tisch din New York (familie compusa din oameni de afaceri dar si escroci de pe Wall Street). Firmele de produse de lux care au adoptat aplicatia intamplator sunt aceleasi firme cu care parintii si rudele celor 2 fondatori desfasurau afaceri.

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri