webPR: 70 de magazine online inscrise in doua saptamani in Competitia GPeC

de redactia 11 mai 2017
​70 de magazine online s-au inscris in competitia magazinelor online organizata in fiecare an de catre GPeC. Inscrierile au inceput in sfarsitul lunii aprilie si dureaza pana pe 1 iunie.
 

”De 12 ani, criteriile de evaluare GPeC reprezinta cel mai detaliat ghid public despre cum sa ai un magazin online cu sanse reale de succes. Avem 170 de criterii de notare si departajare si luam in considerare gradul de dezvoltare al fiecarui magazin, modalitatea de interactiune cu vizitatorii si nouatatea adusa. Practic, magazinele online inscrise in Competitia GPeC au parte de un audit complet al afacerii lor si primesc directii clare despre ce pot imbunatati pentru a vinde si mai mult”, mentioneaza Andrei Radu, Fondator GPeC.

In medie, in competitia anuala GPeC sunt inscrise peste 100 de magazine online, fie lansate de cel putin jumatate de an, cat si proiecte eCommerce mature, ce au deja o vechime de minimum doi ani.

In cadrul competitiei GPeC, peste 20 de experti in eCommerce si marketing online vor audita fiecare magazin, luand in calcul elemente importante precum: usability, design, SEO, securitate, mobile, experienta utilizatorilor in site, Social Media, aspecte juridice, e-Mail marketing pana la calitatea serviciilor magazinului. La final, fiecare participant primeste un raport individual si confidential continand punctajele si recomandarile Juriului GPeC pentru toate criteriile de evaluare.

”Pana acum, cele mai multe magazine inscrise in cadrul Competitiei GPeC vand produse cosmetice bio si naturiste (20%), urmate de magazinele din segmentul IT&C (15%). La fel de multe magazine online au in gama de produse ofertate flori, cadouri si bijuterii. Fata de anul trecut, avem cu 30% mai multe inscrieri venite de la magazinele ce vand produse pentru copii. O crestere se vede si pentru segmentul auto, 10% dintre proiectele eCommerce inscrise pana acum comercializand cauciucuri, piese auto si accesorii pentru masini”, continua Andrei Radu.

Competitia este una dintre actiunile propuse de GPeC pentru primavara aceasta. GPeC Summit, evenimentul organizat pe 16-17-18 mai este cel mai important eveniment de eCommerce din Europa Centrala si de Est. Anul acesta sunt asteptati 37 de vorbitori precum Rob Siefker (Zappos), Tomi Ahonen, considerat “Expertul nr. 1 in Mobile la nivel mondial”, sau Karl Gilis, co-fondator AGCONSULT.

305 vizualizari
adauga comentariu 0 comentarii