Cum poti eficentiza campaniile de marketing cu ajutorul telefoanelor mobile

de Luminita Pirvu 14 martie 2017
Din ce in ce mai multi utilizatorii online se conecteaza prin intermediul telefoanelor mobile. Pentru a tine pasul cu acest comportament, firmele trebuie sa-si regandeasca strategia privind campanile de marketing. Pentru ca marketingul in viitor va fi  din ce in ce mai axat pe mobil, brandurile trebuie sa-si reconsidere abordarea lor traditionala in evaluare. Google a facut un parteneriat cu Bain & Company and Econsultancy pentru a cerceta care sunt secretele marketeriilor care isi depasesc targetul in afacere si de ce acestia merg in crestere.

69% din proprietarii de smartphone-uri folosesc functia de cautare atunci cand au nevoie sa afle ceva. 76% dintre persoanele care au cautat pe smartphone-ul lor ceva in apropiere de locatia in care se aflau au si vizitat locatia respectiva in maxim o zi si 28% din aceste cautari s-au finalizat printr-o achizitie.

Pentru a intelege adevaratul impact al telefoanelor mobile, marketerii trebuie sa-si imbunatateasca modalitatile de masurare al acestui nou comportament:
  • 75% dintre marketerii de top au sanse sa mute trendul de masurare la nivel global
  •  83% din marketeri de top includ in analiza lor date de pe mai multe device-uri
Cum poti directiona cresterea cu ajutorul telefoanelor mobile:
  • concentreaza-te pe metricii afacerii: 95% din marketerii de top considera ca ceea ce conteaza cu adevarat este ca analiza indicilor KPI sa fie strans legata de obiectivele afacerii .
  • Inlocuieste lipsa informatiilor exacte cu estimari: aproximativ 71% dintre marketerii de top folosesc regulat estimari pentru a acoperi lipsa informatilor exacte din analiza si masurarea campaniilor de marketing
  • experimentele riscante: marketerii de top sunt de doua ori mai dispusi sa faca experiente riscante decat majoritatea marketerilor.

Sursa: thinkwithgoogle



Citeste mai multe despre:   
967 vizualizari
adauga comentariu 0 comentarii