Raluca Abrihan

Tranzactiile online de pe mobil, in crestere. Cum isi impart smartphone-urile cu Android si iPhone-urile teritoriul in piata europeana

Imagine principala
Tranzactiile online de pe mobil, in crestere. Cum isi impart smartphone-urile cu Android si iPhone-urile teritoriul in piata europeana
​Utilizatorii au din ce in ce mai multa nevoie de mobilitate, 38% din toate tranzactiile globale desfasurandu-se deja cu ajutorul unui dispozitiv mobil. Aceasta proportie este prognozata sa creasca in perioada urmatoare, in conditiile in care, in tari precum Japonia si Marea Britanie, peste 50% dintre tranzactiile online sunt finalizate deja de pe un dispozitiv mobil, arata un studiu Criteo. Cum arata situatia in Europa si in special in Romania si cum isi impart smartphone-urile cu Android si iPhone-urile teritoriul in piata europeana.

In Europa de Est, 18% din toate cumparaturile online se desfasoara pe dispozitive mobile, iar noi anticipam un potential semnificativ de crestere, in special daca ne uitam la situatia de la nivel international, unde aproape patru din zece tranzactii e-commerce au acum loc pe dispozitive mobile. Mai mult, cresterea importantei dispozitivelor mobile in e-commerce este evidenta si prin faptul ca, acum, valoarea unui cos de cumparaturi de pe un dispozitiv mobil reprezinta 85%  din valoarea unui cos de cumparaturi de pe desktop”, explica Alexander Gösswein, Managing Director Central Europe, Criteo.

iPhone vs Android


Din ce in ce mai des, smartphone-urile devin dispozitivele mobile preferate cand vine vorba de cumparaturile online, majoritatea tranzactiilor mobile la nivel global finalizandu-se pe un smartphone. In special in Europa Centrala si de Est, 57% din toate tranzactiile electronice mobile sunt realizate de pe smartphone-uri si doar 43% de pe tablete. La nivel regional, dispozitivele cu Android sunt mai populare decat terminalele cu iOS –  75% din toate tranzactiile mobile in Europa Centrala si de Est sunt finalizate pe dispozitive cu Android. In acest context, in care devine evident ca o aplicatie pentru iPhone nu va mai fi suficienta pentru a ajunge la multi potentiali cumparatori, Criteo crede ca pietele locale vor trebuie sa se reorienteze catre aplicatii si solutii pentru Android, mai arata studiul Criteo.

Impactul aplicatiilor mobile

La nivel global, aplicatiile sunt mai eficiente decat browserele mobile pentru incurajarea cumparaturilor online, cu rate de conversie cu pana la 20% mai bune, chiar si in comparatie cu desktop-urile, mai arata compania de marketing performance Criteo.

Mai mult, obiceiul de a face cumparaturi de pe mai multe dispozitive - laptopuri, tablete sau smartphone-uri - a devenit foarte popular.

Chiar si asa, aproximativ 46% din tranzactiile efectuate de pe dispozitivele mentionate se realizeaza tot de pe smartphone-uri, acest lucru confirmand inca o data importanta dispozitivelor mobile.
Parallax

Vizualizari
12
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri