Claudiu Zamfir

Gratis: Romanii pot sa testeze viteza site-urilor de mobil cu un instrument Google

Imagine principala
Gratis: Romanii pot sa testeze viteza site-urilor de mobil cu un instrument Google
​Google a creat un instrument prin care utilizatorii de internet din toata lumea, inclusiv romanii, pot sa testeze gratis viteza de incarcare a site-urilor pe dispozitive mobile si desktop - un indicator foarte important mai ales pentru magazinele online si site-urile de prezentare ale firmelor.

Cu tool-ul free Test my site, am testat viteza site-ului de mobil al unui important magazin online din Romania si am obtinut urmatoarele rezultate:

  • 99/100 - Mobile Friendliness (calitate buna a site-ului de a fi "prietenos" cu utilizatorul de mobil. Sunt avute in vedere design-ul site-ului si impresia lasata utilizatorului, pe mobil).
  • 50/100 - Mobile Speed (viteza de incarcare a site-ului pe mobil este slaba). "Din pacate, cei mai multi dintre utilizatori nu vor astepta foarte mult si vor parasi un site care se incarca greu. Aproape jumatate dintre utilizatori parasesc un site de mobil care nu se incarca in cel mult 3 secunde" - comenteaza instrumentul Google aici.
  • 75/100 - Desktop Speed (Fair - viteza decenta pe computerul desktop). Cand detaliaza, Google atrage atentia ca viteza este totusi slaba pentru utilizatorii de calculatoare desktop si laptop. Acestia "se asteapta la un raspuns instantaneu al site-ului, iar orice intarziere de incarcare ii poate determina sa dea clic pe alt site. 9 din 10 oameni declara ca deschid mai multe site-uri in acelasi timp, pe computer, cand cauta bilete de avion sau isi gestioneaza finantele personale" - atrage atentia Google.






La nivel global, site-urile de mobil sunt din ce in ce mai importante avand in vedere ca internautii migreaza catre aceste dispozitive, smartphone-ul devenind practic aparatul de conexiune la internet care insoteste cel mai mult utilizatorul.

In Romania, s-au cheltuit 57 milione de euro pe publicitate online, reprezentand 17,1% din cheltuielile de publicitate pe toate mediile (TV, print, radio, outdoor, online). Intrenetul este in crestere in lume si in Romania. La noi in tara sunt preconizate cheltuieli de 64 milioane de euro in publicitatea online, in 2016, conform datelor Media Fact Book 2016. In urmatorii 10 ani, in Romania, 35% din cheltuielile cu publicitatea vor fi alocate internetului, potrivit predictiilor.

Mobilul ocupa acum, in Romania, 25% din cheltuielile in publicitatea pe digital, dar  in 10 ani va ajunge la peste 60%, conform estimarilor Media Fact Book 2016, citate de HotNews.
Parallax

Vizualizari
109
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri