Raluca Abrihan

3 sfaturi importante pentru optimizarea site-urilor pentru mobil

Imagine principala
3 sfaturi importante pentru optimizarea site-urilor pentru mobil
Google a anuntat ca in urmatoarele luni va schimba radical algoritmul de cautare online. Vor fi favorizate in indexare cautarile realizate de pe dispozitivele mobile si, implicit, site-urile optimizate. Totodata, indexul cautarilor de pe terminale mobile va fi actualizat mai frecvent decat cel destinat cautarilor de pe desktop. Iata cateva sfaturi de la o agentie de optimizare SEO pentru cei care vor sa aiba o prezenta cat mai buna pe motoarele de cautare, astfel incat afacerea lor sa aiba de castigat.

1. Viteza de incarcare a unui site de mobil este esentiala


"Doar afisarea corecta a unei pagini pe un telefon sau tableta nu este suficienta. Conform unui studiu realizat de Google, 53% din utilizatori abandoneaza un site daca acesta nu se incarca in 3 secunde. De asemenea, site-urile care se incarca in mai putin de 5 secunde castiga in medie de doua ori mai multi bani din reclame decat cele care se incarca intr-un timp mai indelungat. Vorbim, desigur, de optimizarea produsului tau pentru utilizatori si sa fii acolo unde ei sunt", a declarat Mihai Vinatoru, managing partner al agentiei de SEO Digital Workforce.

2. Publicarea continutului site-ului in format AMP


Pentru optimizarea vitezei de incarcare, cea mai buna varianta este publicarea continutului site-ului in format AMP (Accelerated Mobile Pages), tehnologie dezvoltata de Google pentru accelerarea paginilor web.

3. Urmareste evolutia cautarilor pe mobil

De asemenea, cei care au site-uri si vor sa le optimizeze pentru mobil trebuie sa stie un detaliu important: cautarile pe mobil cresc in a doua jumatate a zilei, cand oamenii pleaca de la serviciu.

In functie de domeniul de activitate, cresterile cautarilor pe mobil raportate fata de aceeasi perioada a anului trecut sunt urmatoarele: 30% in sectorul auto, 30% la produse de frumusete si ingrijire personala, 40% la electronice de consum, 40% la imbracaminte, 25% in turism, 30% la mancare si bauturi, 45% la produse pentru casa si gradina, si 35% in sectorul finante.

"Daca vor tine cont de schimbarile anuntate de Google, companiile pot castiga un avans important fata de concurenta, prin simpla optimizare rapida a site-urilor de mobil. Daca site-ul lor va aparea printre primele rezultate ale cautarilor, atunci vor creste traficul, vizibilitatea brandului si, implicit, vanzarile", mai arata specialistii Digital Workforce.
Parallax

Vizualizari
23
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri