Claudiu Zamfir

„Voltswagen” a fost o păcăleală de 1 Aprilie scăpată de sub control

Thumbnail

Presa internațională a relatat, marți, că producătorul auto german Volkswagen își schimbă brandul pentru piața americană în Voltswagen, dar totul s-a dovedit a fi o scamatorie de marketing, potrivit unor surse citate Reuters și The Wall Street Journal.

Totul a pornit de la un comunicat de presă publicat de Volkswagen pe site-ul său și dat jos imediat de companie. În comunicat se dezvăluia că subsidiara sa americană, Volkswagen USA avea să își schimbe numele în Voltswagen of America, subliniind începutul unei noi ere, cea a mașinilor electrice, în strategia sa. Astfel, compania ar fi vrut să se rupă total de trecut, marcat de scandalul Dieselgate, izbucnit în SUA, în anul 2015, când s-a dovedit că mașinile sale vândute pe piața americană aveau emisii poluante peste standardul permis.

Rebrand-uirea americană a VW nu va avea, însă, loc. Totul a fost o scamatorie de marketing menită să atragă atenția asupra planurilor companiei de orientare către piața mașinilor electrice, au declarat trei surse din Volgswagen pentru agenția Reuters.

În paralel, The Wall Street Journal a aflat că schimbarea de nume a subsidiarei din SUA se voia a fi o păcăleală de 1 Aprilie care să sublinieze strategia ambițioasă a companiei pentru automobilul electric. Gluma a ieșit însă cu două zile mai repede decât ar fi trebuit.

Parallax

Vizualizari
2132
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri