Proiect sprijinit de :

Parteneri:
Cum sa-ti “pitchuiesti” startupul catre presa. Sfaturi de la Mike Butcher, editor TechCrunch "Comunicatul de presa a murit", spune Mike Butcher, editorul TechCrunch pentru Europa si unul dintre cei mai cunoscuti jurnalisti europeni care scriu despre antreprenoriat in tehnologie. Intr-un articol publicat pe blogul sau, Butcher spune ca antreprenorii ar trebui sa invete sa profite de momentul potrivit pentru a trimite o informare si, in nici un caz, aceasta sa nu fie scrisa intr-un "limbaj de lemn".
INFOGRAFICE Cum sa-ti faci un logo bun pentru afacerea ta. Notiuni de baza cu exemple Un logo bun poate sa faca firma ta si produsele sau servicile pe care le oferi sa se distinga mai usor langa cele ale concurentilor, poate sa exprime incredere sau calitate, sa ramana in memoria cumparatorului si sa-l determine sa apeleze tot la tine, data viitoare.
Internetul, principalul mediu de informare pentru cumparaturi Patru din primele noua surse de informare privind produsele noi sunt platforme online, potrivit celui mai recent studiu global Nielsen. Articolele cu recomandări, forumurile, postările pe reţelele de socializare şi căutarea activă pe internet de informaţii sunt printre cele mai folosite surse de informare.
Cum imi cresc performantele in vanzari online? Consultantul Liviu Taloi a discutat cu cititorii despre tendintele din comertul electronic si dezvoltarea magazinelor virtuale Care sunt tendintele pietei de comert electronic in Romania? Care sunt nisele cele mai profitabile si care sunt cele de evitat? Care sunt costurile initiale pentru lansarea unui magazin online si care sunt canalele de promovare cele mai eficiente? Liviu Taloi, consultant pe comert electronic din anul 2004, a discuta online cu cititorii StartUpCafe, vineri.Liviu Taloi a raspuns vineri la intrebarile postate de cititori. Interviul VIDEO cu Liviu Taloi va fi postat in cursul zilei de luni
INTERVIU Cum ii caracterizeaza pe antreprenorii romani Neil Patel, unul dintre cei mai buni specialisti de marketing online din lume Antreprenorii romani sunt surprinzatori si dibaci deoarece gasesc mereu modalitati de a face lucrurile mai rapid, mai ieftin si mai eficient, a spus intr-un interviu pentru HotNews.ro, Neil Patel, unul dintre cei mai buni specialisti de online marketing pe plan mondial. Prezent la gala industriei de e-commerce GPeC, Patel a povestit cum era viata fara bani, in copilarie si a admis sincer ca si-a dorit sa ajunga "putred" de bogat.
Dificultatile promovarii pe Facebook pentru o companie mica - Cum sa testezi eficienta, ce campanie sa alegi si cat trebuie sa investesti Facebook poate ajuta o companie mica sa se promoveze si sa castige clienti, insa daca nu investesti in publicitate, postarile unui business de familie vor fi vazute de foarte putini oameni in retea, chiar daca sunt interesante. Care este suma minima cu care poti porni o campanie de promovare si de ce numarul de like-uri nu este important, puteti citi in interviul realizat de HotNews.ro cu Marius Lazarescu, seful agentiei de marketing Today's.
DOCUMENT 28% din exportul UE in SUA, asigurat de IMM-uri. Cum stau firmele romanesti si de ce se tem ele pe piata americana Intreprinderile mici si mijlocii (IMM) din Uniunea Europeana asigura 28% din exportul total al UE in Statele Unite, insa ponderea IMM-urilor romanesti in performanta nationala de export este sub media europeana, releva o cercetare emisa, luni, de Bruxelles. Studiul Comisiei Europene identifica dificultatile intampinate de IMM-urile din UE la exportul pe piata americana, societatile romanesti fiind si ele mentionate in cercetarea care urmareste sa contribuie la o mai buna negociere a viitorului Tratat Transatlantic pentru Comert si Investitii (TTIP).
GRAFICE Cine ne sunt tinerii intreprinzatori. Scurt profil al fondatorilor micilor afaceri in Romania In septembrie 2014 in Romania erau active putin peste 100.000 de companii noi, excluzandu-le pe cele agricole. Asta este vestea buna. Cea proasta e ca majoritatea startupuri sunt in clasa de marime 0 salariati, avand sediul la locuinta fondatorului, iar  in cazul a doua treimi dintre ele, proaspatul manager e o persoana cu cel mult studii medii. In plus, cele mai frecvente motive ale dificultatilor cu care se confrunta startupurile sunt: "lipsa de resurse", "fara clienti sau plata cu intarziere de catre clienti", "accesul limitat la credite", "concurenta mare" si "clienti cu fonduri reduse". Si acum sa trecem la cifre. Datele provin dintr-o cercetare obtinuta de la Statistica.
5 lucruri de care trebuie sa tii cont atunci cand dai numele afacerii tale Cand vine vorba despre a da un nume afacerii tale, ai doua variante: fie te duci la un consultant, il umpli de bani ca el sa iti sugereze -in functie de onorariu- una sau mai multe variante- fie te gandesti la ce nume sa NU pui companiei pe care ai lansat-o. Ar fi absurd sa produci suruburi pentru industria de masini si sa pui numele firmei: "La cainele fericit", de pilda. Sau, la fel de nefericita ar fi situatia in care firma ta s-ar chema :"Surubul care nu se indoaie niciodata si care are garantie 5 ani de zile, incepand de anul viitor". E prea lung, parca.