Proiect sprijinit de :

Parteneri:
Cum se schimba publicitatea pe Google si ce trebuie sa stie companiile care vor se se promoveze online Poate cel mai mare motor al publicitatii online in ultimii 10 ani a fost Google, fiind totodata si cel mai popular motor de cautare. De anul acesta, Google a implementat o schimbare importanta, care afecteaza, in primul rand, zona reclamelor din partea dreapta, arata o analiza a agentiei de marketing online Today's. Iata care sunt cele mai importante detalii despre schimbarea de care ar trebui sa tina cont companiile care se promoveaza prin intermediul acestui instrument online.
webPR: Vino la Marketing&Sales Forum! Oferim 10 burse gratuite pentru startup-uri infiintate dupa 2015 Incepe cu dreptul in afaceri, profita de bursele Marketing&Sales Forum, oferite in exclusivitate comunitatii Startupcafe. Pentru startup-urile infiintate dupa 2015, organizatorii pun la dispozitie 10 burse gratuite la un eveniment premium, dedicat antreprenorilor interesati de cresterea afacerii si dezvoltare personala.
Cum ii influenteaza publicitatea de pe internet pe cei care isi fac cumparaturile din magazine Circa 80% din cumparatori isi iau informatiile de pe Internet inainte de a cumpara un produs, potrivt unui studiu realizat de ibi research, iar 34% dintre acestia aleg sa faca achizitia offline, din magazine. Cat de mult ii influenteaza publicitatea online pe acesti cumparatori?
Expert AdWords, asteptat la Bucuresti: Daca nu castigi bani din asta, inseamna ca nu faci ceea ce trebuie Expertul britanic in promovarea prin Google AdWords David Rothwell , care administreaza bugete de promovare de 38 de milioane de dolari la nivel mondial, indeamna comerciantii online sa isi faca reclama mai mult prin acest sistem.
​INFOGRAFIC Ce fac romanii cu acces la internet in timpul pauzelor publicitare Opt din zece romani cu acces la internet, acasa, schimba canalul atunci cand incepe o pauza publicitara. Romanii considera ca reclamele de pe posturile TV autohtone sunt plictisitoare si se repeta prea des, iar principalele doua ocupatii, in timpul pauzelor, este schimbarea canalului, respectiv stau de vorba cu alte persoane.
Cum transformi like-ul in vanzare si ce impact au retelele de socializare asupra mediului de afaceri – studiu Cand un serviciu sau un produs il nemultumeste pe consumator el se exprima de cele mai multe ori in spatiul oferit de social media. Companiile sunt astfel obligate sa comunice relevant si prompt cu consumatorul pe acest canal. Un studiu EY Romania arata care este impactul social media asupra mediului de afaceri, care sunt domeniile care aloca cele mai mari bugete pentru campanii pe retelele de socializare si care sunt de fapt beneficiile acestor investitii.
Cele 6 puncte-cheie in care o firma poate castiga increderea clientilor Increderea clientilor, unul dintre cele mai importante elemente ale unei afaceri, poate fi castigata de catre o firma, daca reuseste sa isi imbunatateasca 6 parametri-cheie, scrie publicatia de antreprenoriat Small Business Trends.
Importanta dispozitivelor mobile in comertul online: De ce trebuie sa tii cont in optimizarea site-urilor Prea putine magazine online tin cont in Romania de faptul ca o mare parte din cumparaturi se realizate de pe telefon. Solutia este insa simpla: pentru a reusi o achizitie fara batai de cap pentru utilizator si cu un feedback pozitiv din partea lui, site-urile trebuie optimizate. Cand nu se poate realiza acest lucru, se poate lua in calcul o refacere a intregii infrastructuri. Desigur, aceasta schimbare implica anumite costuri, dar pe termen lung vor fi amortizata, arata o analiza realizata de agentia de marketing online Today's.
Small Data: Indicii marunte care scot la iveala tendinte de masa Cum un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO?  Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA? Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney?Comanda cartea la GiftBooks.roAlte carti interesante la giftBooks.ro
Infografic Studiu: 74% din firmele romanesti se promoveaza pe retele sociale. Facebook, cea mai utilizata Aproape trei sferturi dintre firmele din Romania foloseau retelele sociale pentru promovare, in anul 2015, Facebook fiind cel mai intens utilizata, releva un studiu efectuat de compania de consultanta EY Romania. Analiza, facuta publica miercuri, se bazeaza pe date colectate in perioada 3-20 noiembrie 2015 de la 270 de reprezentanți ai unor companii importante din România.
Ghidul culorilor in afaceri: Ce le spune clientilor logoul firmei tale Logoul firmei tale le transmite potentialilor clienti si parteneri de afaceri primele impresii despre serviciile si marfurile pe care le vinzi. Culoarea emblemei poate transmite optimism, seriozitate sau forta, spun specialisti americani in psihologia designului de logo.
Tranzactie pe piata locala de email marketing: Newsman preia o parte din business-ul AnyMedia si vrea sa ajunga la afaceri de 1 milion de euro in acest an Jucator in piata locala de email marketing, Newsman a preluat platforma de email marketing a companiei de servicii online AnyMedia, care, totodata, devine principalul furnizor de SMS pentru aceasta. Piata locala de email marketing are un potential de peste 5 milioane de euro, iar Newsman detine aproximativ 10% din piata, potrivit estimarilor companiei.
Cum arata Valentine's Day pe Internet: Care au fost cele mai populare cautari pe Google Cand vine vorba de cei mai cautati termeni pe motorul de cautare Google, lista acestora incepe in felul urmator: cadouri pentru el sau cadouri pentru ea si continua astfel cadouri ziua indragostitilor, cadouri pentru iubit, cadouri pentru iubita, cadouri personalizate, cadouri ziua indragostitilor pentru el si cadouri ziua indragostitilor pentru ea. In comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, popularitatea dispozitivelor mobile - cele mai populare fiind smartphone-urile - a crescut cu pana la 14%, arata o analiza realizata de agentia de marketing online Today's.
PROMOVAREA PE INSTAGRAM: ce trebuie sa stii inainte de a investi si exemple de succes Aproape 400.000 de romani folosesc Instagram, dintre care peste 230.000 au fost activi doar in luna decembrie a anului trecut. Interactiunea lor cu continutul publicat este la cote ridicate: 1,8 milioane imagini publicate de romani au inregistrat peste nouazeci de milioane de like-uri. Nu-i de mirare, asadar, ca specialistii in marketing online vorbesc tot mai des de integrarea Instagram in strategiile de marketing online. Despre cum sa te promovezi, am vorbit cu Robert Katai, specialist in marketing online si fondator al Instagramology.ro, site dedicat retelei si strategiilor de comunicare vizuala.
STATISTICI Un studiu arata ce rezultate aduce promovarea video online si ce clipuri sunt eficiente Tot mai multe companii incep sa-si promoveze produsele si serviciile prin intermediul clipurilor video, de la tutoriale si “how-to” pana la prezentari de produse. Un studiu arata ca 88% dintre companiile intervievate considera ca acest segment este o parte importanta din strategia de promovare.
Facebook schimba algoritmul de afisare a postarilor din News Feed Intr-un articol publicat pe blogul companiei, Facebook anunta noi modificari la algoritmii de livrare a statusurilor publicate atat de prieteni, cat si de paginile carora utilizatorii le-au dat Like. Mai exact, compania anunta ca, astfel, urmareste sa ofere continut relevant utilizatorilor, cu care acestia sa interactioneze.
VIDEO ​Ad-pocalipsa si generatia care iese din raza de actiune a reclamelor O intreaga generatie de consumatori e pe cale sa iasa din plaja de expunere la reclamele propagate prin mass-media, pe masura ce programele de blocare a publicitatii pe site-uri se dezvolta tot mai sofisticat - atrage atentia Institutul Reuters, in raportul ”Predictii in jurnalism, media si tehnologie 2016”.
Trei lucruri de care ar trebui sa tii cont daca iti promovezi afacerea prin bannere publicitare Formatele publicitare din prezent nu mai seamana foarte mult cu cele din urma cu doua decenii. In prezent, exista mii de moduri de a configura bannere, de la dimensiuni si design la modalitatea de plata si mediul de afisare, arata o analiza a RTB House.
Cele mai importante tendinte in publicitatea online, in 2016 Unul dintre domeniile cu cea mai mare miza in acest an va fi zona de mobile, pentru ca oamenii vor cumpara tot mai mult prin intermediul smartphone-urilor, iar promovarea va fi realizata prin campanii gandite special pentru astfel de medii, arata o analiza realizata de agentia de marketing online Today's.
​ANALIZA Cat costa promovarea video, de ce sa investesti si cu cine sa lucrezi In ultimii ani, odata cu cresterea masiva a retelelor de tip YouTube si a continutului video, tot mai multi specialisti in marketing recomanda promovarea video. De la clipuri de prezentare, la virale, de la continut pentru site-ul afacerii la continut ce, odata “urcat” pe YouTube, iti poate aduce clienti, despre toate acestea, am stat de vorba cu doi specialisti in marketing, Vlad Popovici, managing director Kubis Interactive, si Valentin Vacarus, managing director al agentiei de publicitate Godmother si partener in Voodoo Video, agentie specializata pe continut video.