Adi Iacob

YouTube, unul dintre cele mai bune instrumente de marketing pentru micile afaceri

Thumbnail

Aproape toate afacerile, de la mici la mari, au o pagină de Facebook pentru a fi prezente în mediul online. O altă parte dintre acestea folosesc și alte platforme de social media, însă discuția pe acest subiect este adesea limitată la Facebook, Instagram și poate Twitter.

Pe lângă acestea, unul dintre cele mai bune instrumente de marketing este YouTube, scrie TheStartupMag. Platforma pentru conținut video, unde pot fi urmărite de la videoclipuri muzicale la animale care au devenit cunoscute în întreaga lume, este ceea ce unii experți numesc cel mai valoros instrument de marketing. 

Companiile de toate tipurile și dimensiunile au acum conturi de YouTube. Mai mult de un miliard de oameni folosesc platforma, iar spectatorii urmăresc în fiecare zi peste 500 de milioane de ore de videoclipuri pe YouTube.

De patru ori mai mulți consumatori aleg să urmărească un videoclip despre un produs înainte de a citi despre el.

Pe plan mondial, 52% dintre marketerii spun că videoclipurile, ca format de conținut online de marketing, au cea mai bună rentabilitate a investiției, scrie TheStartupMag. De asemenea, folosind doar cuvântul "video" în subiectul unui email crește probabilitatea ca acesta să fie deschis de destinatar.  

Experții prevăd că până în 2019, 80% din traficul online va fi reprezentat de conținutul video.

Afacerile online

Afacererile online trebuie să demonstreze că sunt reale pentru persoanele care nu ajung în biroul lor.

Youtube oferă posibilitatea de a crea o relație cu clienții, atunci când vine vorba de a vedea oamenii din spatele unei afaceri în acțiune. Astfel, videoclipulrile sunt modalitatea cea mai eficientă de a arăta tuturor competențele unei afaceri.

Vinzi produse pentru casă? Dovedește-te că ești expert, creând un tutorial în care explici cum se folosesc/instalează produsele pe care le vinzi. YouTube permite furnizarea de informații vizuale de înaltă calitate care atrag utilizatorii online.

Majoritatea cumpărătorilor citesc recenzii înainte de a cumpăra pentru prima dată ceva de la o afacere online. Pentru ei, afacerea ta este doar o altă firmă fără chip, într-o competiție cu alte firme fără chip.

Videoclipul este modul de a trece de la persoane fără de față la cele de încredere:

  • Arătați clienților cine sunteți
  • Utilizați mărturii video de la clienți satisfăcuți
  • Încărcați imagini din spatele scenei, nu numai cu informații legate de afaceri, ci și cu povestiri ale angajaților
Parerea ta despre articol
Vizualizari
420
Conţinut
Adauga comentariu