Catalin Jilavu

5 strategii de marketing pentru vânzări mai bune de Valentine’s Day și Dragobete

Thumbnail

În luna februarie, romantismul și business-ul fac casă bună împreună și aduc o perioadă de vârf în vânzări, mult așteptată după Crăciun. Sărbătorile iubăreților (14 Valentine’s Day si 24 Dragobete) reprezintă o oportunitate bună de vânzări, în foarte multe nișe de magazine online. Nu trebuie să vinzi doar inimioare, ciocolată, bijuterii sau felicitări ca să atragi atenția. Gândește-te numai: care dintre produsele tale ar putea fi dăruite în această zi? Cum poți atrage atenția asupra lor în magazinul tău online? Folosește-te de aceste 5 strategii care pot fi implementate ușor în magazinul tău online. Cu puțină creativitate, în această perioadă poți crește volumul de vânzări și notorietatea brandului tău.

1. VIZUAL: Adaugă în site-ul tău elemente care să inspire romantism: ai putea schimba banner-ul principal sau ai putea adăuga o inimioară produselor care pot fi dăruite cu această ocazie. Cert este că magazinul tău trebuie să transmită un mesaj atractiv legat de această ocazie. Surprinde-ți vizitatorii cu un decor - online - romantic!

Elemente din această identitate vizuală specială să se regăsească și în mesajele tale din social media: schimbă cover-ul, schimbă fotografia de profil în același stil pe care l-ai folosit în site. O idee bună ar fi să creezi și o ramă pentru profil care poate fi folosită de către followeri, promovându-te astfel indirect.

2. TEXT: Pregătește campania de email marketing cu titluri sugestive și mesaje personalizate cu inimioare emoji. Chiar dacă nu aveau de gând să sărbătorească Ziua Îndrăgostiților, poate că o reducere de preț îi va face pe unii potențiali clienți să-și dorească să folosească această zi pentru un cadou de mult promis.

Articole pe blog se scriu aproape singure pe această temă de la povești de dragoste, la idei de cadouri. Implică-i și pe cititori să își împărtășească poveștile și ideilor lor ca apoi să o premiezi pe cea mai originală cu un produs la alegere din ceea ce poți oferi. Sigur, vei atrage atenția și vei rămâne mult timp în mintea multor clienți.

3. DISCOUNT: Gândește o strategie de discount pentru această zi. Campania „2 la preț de 1” este cea mai potrivită acum. Cum Valentine’s este o sărbătoare a cuplurilor, folosește acest moment pentru a veni înaintea cumpărătorilor cu promoții de tipul „2 la preț de 1”. Pentru produse fizice, dar și digitale. Sau oferă un mic cadou simbolic (inimioară, ciocolată) pentru comenzile livrate în această perioadă.

4. SOCIAL MEDIA. Acordă atenție conținutului în social media în această perioadă. Pe lângă schimbarea elementelor vizuale de care am vorbit la punctul nr. 1, mai sunt multe alte idei de promovare. De exemplu:

  • promovează cele mai vândute produse;

  • folosește hashtagul #ValentinesDay în diverse combinații și în întrebări;

  • vino cu idei care să implice vizitatorii: un sondaj cu idei de cadouri sau o poveste de dragoste împărtășită pe scurt sunt 2 idei simple care au rezultate;

  • pregătește o campanie de impact prin Facebook Ads pentru ca mesajul tău să ajungă la cât mai mulți potențiali clienți interesați de produsele tale.

5. GHID. Creează un ghid pentru alegerea cadoului potrivit de Valentine’s Day, în care să prezinți produsele

  • pentru ea, pentru el, pentru adolescenți, pentru cupluri etc;

  • pentru iubitorii de artă, pentru pasionații de cărți, pentru ... (orice are legătura cu business-ul tău);

  • după preț: cadouri sub 50 de lei, sub 100 de lei, sun 200 de lei.

Prin acest mod de prezentare reușești să atragi atenția asupra unor produse care, astfel, ar ieși mai ușor în evidență. Ba chiar ai putea folosi un mesaj sigur, țintit: „Acesta este produsul pe care el/ea și-l dorește”.

Acest ghid poate fi prezentat publicului în multe forme, pe toate canalele de marketing:

  • direct în magazinul tău online, într-o zonă pe Homepage, astfel încât să poate fi activată instant comanda Adaugă în Coș pentru fiecare recomandare din catalogul-ghid;

  • ca post în blog unde poți adăuga mai multe detalii;

  • într-o campanie de email marketing unde poți adresa un mesaj personalizat în funcție de preferințele clientului;

  • ca postare în Social Media;

  • în campanii AdWords sau Facebook Ads.

Chiar dacă nu toată lumea celebrează Valentine’s Day, este o ocazie bună să îți surprinzi clienții și să îi convingi că produsul sau serviciul tău este un cadou valoros: pentru cel drag sau, de ce nu, chiar pentru ei înșiși.

Parallax

Vizualizari
819
Conţinut
Parerea ta despre articol
3.064
Just for testing :

interaction: 4.14

popularity: 2.67

publishing: 3.12

expertise: 2.27

rating: 3.064

SEO
Articole publicate : 11
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri