Adi Iacob

Realitatea augmentată schimbă modul în care consumatorii fac cumpărături online

Thumbnail

Nu cu mult timp în urmă, mulți ar fi considerat realitatea virtuală (VR) și augmentată (AR) ca fiind ceva mai probabil de găsit în filmele SF decât în magazinele locale de electronice. Nu mai este cazul. Acum, companiile importante, cum ar fi Google, Facebook și Sony, au anunțat că vor sau au lansat deja platforme VR, scrie publicația dedicată micilor afaceri Small Biz Daily

Cei scepticii ar trebui să privească către succesul înregistrat de jocul Pokemon Go! pentru a realiza că oamenii sunt pregătiți pentru tipurile de experiențe pe care VR și AR le pot oferi.

De asemenea, afacerile care doresc să ofere clienților servicii inovatoare de comerț electronic trebuie să acorde atenție acestor tehnologii, întrucât potențialul realității augmentate este de a spori experiența clienților. Iată doar câteva dintre posibilitățile oferite de AR companiilor de comerț electronic.

Depășirea obstacolelor

AR poate schimba dramatic modul în care clienții își fac cumpărăturile. De exemplu, imaginați-vă că un consumator navighează pe pagina unui magazin online, încercând să aleagă mobilier nou pentru apartamentul său. El ar putea fi reticent în a face o achiziție dacă nu este sigur cum ar arăta un anumit element în casa sa.

Cu ajutorul tehnologiei AR, clienții pot suprapune o imagine la scară a mobilei pe un perete, de exemplu, obținând răspunsul la întrebarea dacă sunt sau nu interesați să cumpere acele obiecte.

O aplicație a companiei de cosmetice Sephora are o abordare similară, permițând utilizatorilor să aplice cosmetice în mod virtual, în loc să se îndrepte către un magazin fizic pentru a le încerca personal. Alte companii de cosmetice au urmat exemplul, inclusiv nume mari de marcă precum L'Oreal și Yves Rocher.

Unul dintre obstacolele majore cu care se confruntă afacerile de comerț electronic implică convingerea cumpărătorilor că un produs este potrivit pentru ei. În persoană, pot să le testeze înainte de a le cumpăra. Online, trebuie să evalueze un produs bazându-se pe câteva fotografii și o descriere. Realitatea augmentată pentru comerțul electronic va schimba acest lucru, permițând clienților să "încerce practic" înainte de a cumpăra.

Comerțul offline

Platformele de comerț electronic oferă consumatorilor o multitudine de informații utile, inclusiv recenzii ale clienților și informații despre produse similare. Tehnologia AR poate aduce această experiență digitală și pentru comerciații tradiționali (offline).

Cumpărătorii pot vizualiza un produs prin intermediul unui smartphone, utilizând o aplicație care recunoaște produsele și oferă toate detaliile importante disponibile pe ecran. Acest lucru oferă, de asemenea, posibilitatea comercianților cu amănuntul să direcționeze cumpărătorii către produse similare de care ar putea fi interesați.

Personalizarea experienței

Realitatea augmentată poate facilita utilizatorilor personalizarea experienței de a face cumpărături.

De exemplu, producătorul de încălțăminte Converse oferă o aplicație care permite utilizatorilor să încerce produsele lor direct din propria casă. Prin simpla orientare a telefonului spre picior, o imagine a încălțămintei (pe picior) apare direct pe ecranul telefonului, astfel încât utilizatorii să poată vedea cum ar arăta încălțați. 

Pentru alte branduri de îmbrăcăminte, o tehnică similară permite utilizatorilor să schimbe între stiluri și culori.

Realitatea virtuală și augmentată va face cumpărăturile online mai personale, unice și interesante. Companiile care acordă atenție acestor tehnologii vor fi cele care vor beneficia cel mai mult de pe urma lor.

 

Sursa: Small Biz Daily

Parallax

Vizualizari
1081
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri