Luminita Pirvu

8 greșeli de evitat într-o campanie Black Friday

Thumbnail

Spre deosebire de marii comercianți din online, micile magazine au un avantaj extrem de important - pot creea și menține o relație personalizată cu clienții. Perioada 17-24 noiembrie sau Black Friday-ul românesc le oferă acestora ocazia perfectă să obțină maximum de vizibilitate pentru brandul lor. Totuși, există și câteva greșeli pe care micile afaceri le fac foarte des în această perioadă a anului.

"Afacerile mici trebuie să se apropie de clienți, să-și personalizeze abordările și vor câștiga pentru că retaileri nu pot să o facă. Evenimentul Black Friday nu semnifică un mare cupon de reducere, ci poate fi o ocazie perfectă pentru a obține maximum de vizibilitate pentru brandurile mici", susține marketerul Cosmin Dărăban, Silkweb.

Cosmin Dărăban explică pentru StartupCafe care sunt greșelile pe care magazinele mici le fac cel mai frecvent într-o campanie Black Friday și care, cu puțină atenție, pot fi evitate :

  • În primul rand, nu face o campanie de Black Friday dacă nu poți oferi reduceri fără să îți afectezi marja de profit, reduceri reale sau alte beneficii extra.
  • Nu face actualizari majore la site în noiembrie și nu face A/B testing pe perioada campaniei.
  • Nu ignora lucrurile legate de securitatea site-ului tău și a datelor confidențiale ale clienților tăi;
  • Nu îți uita clienții după finalul campaniei;
  • Nu subestima impactul pe care l-ar putea avea retururile;
  • Nu încerca să copiezi concurența sau retailerii mari ci concentrează-te strict pe nevoile audienței targetate.
  • Nu complica lucrurile: nu oferi reduceri diferite pentru fiecare produs ci același procent la toate produsele, nu seta acest tip de reduceri la ore diferite ale zilei și nu trimite 10 mii de mail-uri către client într-o singură zi. K.I.S.S. sau Keep It Stupid Simple.
  • Nu uita să urmărești în timp real clienții cu Google Analytics. Setează alerte și acționează imediat ce observi că apar probleme.

Perioada 17-24 noiembrie 2017 se preconizează a fi una încărcată atat pentru clienți cât și pentru vânzători. "Recomandările de mai sus pot ajuta micile afaceri să-și mențină focusul și în același timp să-și atingă obiectivele stabilite", susține Cosmin Dărăban.

Parallax

Vizualizari
2702
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri