Claudia Timis - Atelierul Digital Cluj-Napoca

5 idei de instrumente pentru îmbunătățirea site-ului tău

Thumbnail

Mediul online devine un domeniu tot mai competitiv pentru afaceri, astfel pătrunderea firmelor mici pe o poziție bună, cum ar fi în prima pagină cu rezultatele căutărilor de pe Google, reprezintă un drum lung sau o adevărată provocare.

Iar acea poziție pe care apărem în Google este cu atât mai valoroasă cu cât site-ul nostru se afișează celor care sunt interesați de produsul sau serviciile pe care le oferim. Nu va fi un câștig pentru noi ca afacerea să apară în primele rezultate ale căutării la acele persoane care au interese sau așteptări diferite față de ceea ce pot să le ofer eu.

Practic pentru a evita astfel de situații și nu numai, aici o să intervină partea de SEO adică Search Engine Optimization, care realizat cu atenție în timp ne poate duce acolo unde ne dorim chiar dacă ne aflăm încă la început.

Cu acest scop, cele 5 instrumente la care poți să apelezi pentru a-ți îmbunătăți prezența online a site-ului sau de care să ții cont în cazul în care te afli încă în perioada de construire a unuia vin să aducă valoare:

  1. Google Search Console -  este un instrument important pentru SEO. Acesta te ajută să îți monitorizezi erorile de accesare a site-ului, îți arată cum sunt indexate paginile, modul în care ești găsit (cuvinte cheie, click-uri, poziții) paginile care sunt cele mai accesate iar pe lângă asta mai poți să iți faci și o părere în legătură cu felul în care îți este văzut site-ul de google față de utilizatori. De altfel apelând la Search Console știi că motorul de căutare îți va vedea conținutul și îl va afișa consumatorilor potriviți.

  2. Keyword tool  - poate fi luat în considerare ca și sursă de inspirație atunci când îți construiești cuvintele cheie care o să apară ulterior în site, deoarece de multe ori pe baza acestor cuvinte el este și găsit. Iar dacă tu îți dorești să vezi ce caută de fapt consumatorii, mai exact ce cuvinte cheie tastează când sunt interesați de un anumit produs, acest instrument este soluția cea mai rapidă. Accesul la astfel de surse îți oferă o traiectorie buna în a ajunge cu conținut relevant la persoanele interesate. Acesta este doar unul dintre site-urile la care se poate apela în astfel de situații. Un alt exemplu ar fi și Google keyword planner. Vorbind tot despre Keyword tool acesta mai oferă un volum al căutărilor în funcție de cuvintele cheie inclusiv și pe diferite platforme, însă pentru rezultate mai specifice se poate apela la logarea în cont.

 

 

  1. SEO monitor- procesează datele și oferă informațiile esențiale cum ar fi cele cu privire la: sursele de trafic prin care au ajuns utilizatorii la noi, conversiile (acestea sunt acele acțiuni definite de firmă ca fiind importante, ca de exemplu procesul de achiziție), indici de performanță ai site-ului, tranzacțiile pe care le-am avut, veniturile generate în urma vizitelor de pe site, urmărirea modului în care convertesc utilizatorii, monitorizarea performanței generale a campaniei SEO și a cuvintelor cheie, dar și indicarea de noi oportunități de cuvinte cheie pe care să le folosim.

  1. Pagespeed Insights- este conceput pentru a te ajuta la îmbunătățirea site-ului și a vitezei de funcționare a paginilor web pe toate dispozitivele, sugerând și modificările pe care le poți aduce, fiind mai ușor pentru tine să vezi segmentul în care trebuie să insiști. Pentru a face o analiză este suficient să introduci adresa site-ului tău, iar acesta în câteva minute îți va arata rezultatele.

  

  1. Testarea A/B: VWO.com - la fel ca și pentru instrumentele menționate mai sus și aici avem diverse platforme pe care le putem utiliza, iar VWO alesa în cazul de față este doar una dintre ele. Apelarea la o astfel de testare te ajută în a-ți găsi varianta cea mai optima de prezentare pentru site-ului tău și a o alege pe cea care înregistrează cel mai bun trafic. Practic reușești să identifici care versiune performează mai bine comparând datele celor două, dar reușești și să vezi cât este de prietenos site-ul cu utilizatorii și dacă metoda de prezentare a informațiilor este eficienta său nu.

 

Screenshot 2017-09-18 at 15.05.11.png

 

O dată ce îți stabilești obiectivele nu mai rămâne decât să îți testezi site-ul și să îi aduci îmbunătățirile de care are nevoie. Lucrul cel mai important pentru orice afacere sunt clienții, mai ales în online unde ceea ce construiești trebuie să ajungă la persoanele potrivite.

Parallax

Vizualizari
205
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.754
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 1.9

publishing: 2.56

expertise: 1

rating: 1.754

Marketing
Articole publicate : 5
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri