CZ

Cursuri Google-Zitec de digitalizare pentru antreprenori români cu mici afaceri

Thumbnail

Antreprenorii cu firme mici și mijlocii vor putea urma cursuri de competențe digitale, într-un program realizat de Google România în parteneriat cu compania românească Zitec, a informat, luni, într-un comunicat remis StartupCafe.ro, acest furnizor român de soluții, servicii și produse tehnologice personalizate.

Demersul face parte din programul Atelierul Digital, pe care Google îl desfășoară în România din 2016, în cadrul căruia Zitec este partener.

Potrivit sursei citate, programul intensiv inițiat de Zitec constă în consultanță practică în online.

Obiectivul întâlnirilor dintre experții în online și reprezentanții IMM-urilor este ”creşterea ratei de înţelegere şi utilizare a Internetului şi a soluţiilor disponibile online, în condiţiile în care România este codaşă în rândul ţărilor UE în ceea ce priveşte gradul de digitalizare al populaţiei” - mai spune Zitec.

Astfel, antreprenori din orașe ca București, Brașov, Iași și Constanța vor avea acces la educaţie introductivă în domeniul digital. Cei din București și Iași sunt primii care au acces la cunoştinţe, sfaturi practice şi consultanţă în digital de la experţi instruiți de Zitec în 2 hub-uri dezvoltate de Google.

În perioada următoare vor fi demarate activități similare în Brașov, Constanța, dar și în alte hub-uri regionale localizate în alte orașe din țară.







Zitec este o firmă românească specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, precum și servicii de online marketing.

Cu o cifră de afaceri de 4 milioane de euro în 2016, Zitec spune că și-a obținut circa 40% din venituri din proiecte dezvoltate pentru parteneri din SUA, Canada, Marea Britanie, Germania, Elveția, Italia sau Olanda.

În România, printre clienții Zitec se numără precum PayU, Flanco, Amadeus, Paravion, Depanero, Vector Watch sau Network One Distribution.

La începutul acestui an, Zitec a atras o investiție de peste 1,7 milioane de euro din partea eMAG și are în plan creșterea echipei, deschiderea de birouri în provincie, formarea unui departament specializat în fonduri europene și granturi, precum și activități susținute de creștere a portofoliului de clienți în Europa de Vest și SUA.

Parallax

Vizualizari
1548
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri