Adi Iacob

VIDEO Gafa unui vlogger de 22 de ani, care câștigă milioane de dolari pe YouTube și Facebook

Thumbnail

Logan Paul, un vlogger în vârstă de 22 de ani, cu peste 15 milioane de abonați la canalul său de YouTube și-a filmat vizita la Aokigahara, o pădure de lângă muntele Fuji din Japonia, care a câștigat notorietate ca fiind locul a sute de sinucideri. 

Video-ul postat de Paul pe 31 decembrie, pe YouTube, a fost intitulat "Am găsit un cadavru în pădurile suicidului japonez ..." și a fost văzut de 6,3 milioane de ori în 24 de ore de la publicare, fiind șters ulterior de pe site, scrie Entrepreneur.com.

Vloggerul a fost una dintre vedetele originale ale “Vine”, aplicație acum defunctă. Trei ani mai târziu a apărut în reclame pentru mărci care variază de la Hanes la HBO, iar pe internet, Paul încasează 150.000 dolari per postare pe Facebook și 80.000 dolari pentru conținutul sponsorizat de pe Instagram, potrivit profilului său realizat de Forbes.

De asemenea, vloggerul care administrează două canale de YouTube — “TheOfficialLoganPaul” și “Logan Paul vlogs”  — deține o avere estimată la 15 milioane de dolari, scrie publicația americană COED

Conform New York Magazine, tânărul a prezentat videoclipul astfel: "Acesta nu este clickbait. Acesta este cel mai real vlog pe care l-am postat vreodată pe acest canal ... Cred că acest lucru marchează cu siguranță un moment în istoria YouTube pentru ca sunt destul de sigur că așa ceva nu i s-a mai întamplat niciodata nimănui pe YouTube (…) nu veți mai vedea niciodată un astfel de videoclip!”.

Paul are o audiență formată în principal din copii și adolescenți și este cel mai bine cunoscut pentru videoclipurile sale scurte. El este fratele mai mare al vedetei din social media Jake Paul, care a apărut recent pe primele pagini din presa americană pentru infracțiuni variind de la rasism, agresiune și abuz — ceea ce a dus la concedierea sa din seria Disney Channel.

Cel mai recent set de tweets de la Logan Paul este asemănător cu vizionarea unui moment de realizare și regret în timp real. Primul, afișat la ora 7:00. pe 1 ianuarie, este un anunț al ultimului său vlog.

Al doilea, postat trei ore mai târziu, este o fotografie cu scuze scrise în aplicația pentru note iPhone care pornește de la "Îmi pare rău" și o explicație a intenției din spatele videoclipului, fără a spune că ceea ce a făcut a fost greșit.

Într-una din următoarele sale postări, vloggerul a scris: "îmi este adesea amintit de cât de mare am ajuns cu adevărat și odată cu puterea mare vine și o mare responsabilitate ... pentru prima dată în viața mea, regret să spun că am folosit această putere incorect. Nu se va întâmpla din nou”. Textul mai include un semn emoji de pace și hashtag-ul #Logang4Life.

Și apoi a fost ultima postare al trilogiei, publicat la ora 11:45 pe 2 ianuarie, un mesaj video în care Paul apare mult mai serios.

 

 

"Nu mă aștept să fiu iertat. Sunt pur și simplu aici să-mi cer scuze", spune el în film. "Sunt multe lucruri pe care ar fi trebuit să le fac în mod diferit și nu am făcut-o. Și pentru asta, îmi pare rău din  inimă. Pentru fanii mei care apără acțiunile mele, vă rog să nu faceți asta, nu merită să fie apărate ... În lumea în care trăiesc, împărtășesc aproape tot ceea ce fac. Intenția mea nu este niciodată să fiu lipsit de inimă, crud sau rău intenționat. Am făcut o greșeală uriașă. Nu mă aștept să fiu iertat, sunt aici să-mi cer scuze, mi-e rușine de mine, sunt dezamăgit de mine însumi și promit că voi fi mai bun. Voi fi mai bun. Mulțumesc”.

Deci, ce poate fi învățat din experiența lui Logan Paul?

În primul rând, este întotdeauna o practică bună să ai pe cineva din afara cercului obișnuit de oameni pentru a revizui orice postezi online. Dacă faci o greșeală, recunoaște-o imediat. Nu te ascunde în spatele succeselor anterioare sau a ceea ce ai fi vrut să se întâmple atunci când ai luat o anumită decizie. Reține că există o mare diferență între "Îmi pare rău că ați fost ofensați" și "Îmi pare rău. Am greșit."

De asemenea, în contextul în care rapoartele arată că spectatorii mai tineri sunt mai influențați de vedetele social media decât de celebritățile tradiționale, vloggerul și-a expus publicului la un risc și mai mare, scrie The Verge.

Spre deosebire de celebritățile de la Hollywood, care de obicei au firme de PR care să-i ajute să navigheze în interacțiunile lor cu publicul sau jurnaliștii care (în mod ideal) au îndrumări editoriale și etice bine stabilite, notorietatea vedetelor din social media constă în autenticitatea reacțiilor lor. 

Atunci când puterea brandului tău este construită pe cascadorii de împingere a frontierelor și pe un ciclu de producție rapid (chiar și zilnic), cu puțină supraveghere, este ușor ca judecata bună să nu fie considerată o prioritate.

 

Surse: Entrepreneur.com, New York Magazine, Forbes, The Verge, COED

Parallax

Vizualizari
19454
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri