Raluca Rotaru

De ce conținutul și cuvintele cheie sunt importante în web design?

Thumbnail

Un site care nu are conținutul potrivit și care nu are designul adecvat, nu va avea trafic, asta însemnând că nu va ajuta compania să aibă un impact online.

De asemenea, va fi trecut cu vederea de către motoarele de căutare din cauza lipsei de conținut relevant. Cuvintele cheie și conținutul joacă un rol cheie in imbunătățirea locului site-ului in clasament.

Iată, în cele ce urmează, motivele pentru care o organizație ar trebui să fie conștientă de conținut și cuvinte cheie. 

1. Informează-ți clienții potențiali

Este de datoria fiecărui business să își educe clienții despre produsele sau serviciile sale.

Nu poti să încredințezi un produs cumpărătorilor și să te astepți ca aceștia pur și simplu să îl cumpere. Chiar și pe vremuri când informația era greu de găsit, companiile lucrau la educarea consumatorilor înainte de a vinde produsul. Pentru acest motiv ar trebui să ai conținutul potrivit despre produsele tale pentru cumpărători.

Mai mult, cumpărătorii vor avea nevoie de mai multă informație despre industrie și piață, în ansamblu, ca să poată lua decizii informate. Web designul care ia în considerare toate acestea va capta cu siguranță atenția consumatorilor.

2. Vei deveni un punct de autoritate în ceea ce privește informația

Oamenii, în general, au încredere într-un site sau chiar o persoană care arată că știe despre ce vorbește. Dacă website-ul tău este văzut de utilizatori ca o sursă de informație, din ce în ce mai mulți oameni vor intra pe site. Mai mult, oamenii își vor face o idee că singurul loc unde pot găsi informații bune despre produs este site-ul tău. Introducând aceste aspecte în web design-ul site-ului, ai o șansă mai mare de a avea piața de partea ta.

3. Clasarea în motoarele de căutare se îmbunătătește 

Fiecare site a fost creat cu viziunea sau ideea de a ajunge in top-ul paginilor la cautare.

Cu conținutul potrivit, nișa potrivită și plasarea de cuvinte cheie în locurile potrivite, site-ul tău are o șansă mai mare de a fi văzut de mulți oameni. Motivul principal pentru asta este că motoarele de căutare îl vor indexa mai sus în paginile de căutare.

Deși în ultima vreme este din ce în ce mai dificil să ajungi organic pe prima pagină, în anumite domenii, întotdeauna rămâne varianta de a face reclamă plătită pe net.

4. Site-ul tau va avea mai multe backlink-uri

Dacă știi ce înseamnă construirea de link-uri, ai putea avea nevoie să știi cât de critic este pentru website-ul tău. Site-urile care au informații de valoare și cuvinte cheie bine plasate vor fi âinta altor site-uri și blog-uri care vor vrea să se lege prin link-uri cu ele. În felul acesta, un astfel de site primește mai multe clicuri decât altul care nu are conținut de calitate.

Încearcă să aplici aceste informații și să vezi impactul lor în timp asupra site-ului și afacerii tale. Iar dacă în paralel vrei să faci reclamă platită pe internet pe Google sau Facebook sau alte canale, rezultatele vor fi și mai spectaculoase.

 

Vizualizari
67
Conţinut

Sunt Raluca, specialist certificat Google Adwords şi fondatoarea Rallu Ideas, agenţie de marketing online Rallu Ideas Digital Advertising.

Articole publicate : 2

Adauga comentariu