Luminita Pirvu

Ce buget și-au alocat românii pentru achizițiile de Black Friday

Thumbnail

Românii din mediul urban sunt cei mai interesați de Black Friday, mai exact 71% dintre aceștia susțin că vor achiziționa ceva pe 17 noiembrie. Dintre aceștia, un procent de 43% nu s-au decis ce vor și își vor face lista de cumpărături în funcție de ofertele pe care le vor găsi.

71% dintre românii din mediul urban intenționează să cumpere produse de Black Friday în acest an, iar 44% dintre aceştia au în plan să plătească online achiziţiile făcute. De asemenea 60% dintre respondenți au mai mare încredere în a face plăți online în prezent decât acum un an, potrivit unui studiu Blugento.

43% dintre respondenți nu și-au stabilit o listă de produse pe care vor să le cumpere anul acesta de Black Friday și vor decide după ce vor analiza ofertele magazinelor. De altfel, oferta și reducerile practicate cu ocazia acestui eveniment de shopping sunt definitorii și pentru cei care au deja o listă de cumpărături (43% dintre respondenți), dar care se vor orienta în procesul de achiziție de produse în funcție de ofertele pe care le vor găsi.

Referitor la bugetul românilor pentru achizițiile de Black Friday, 29% au pus de-o parte între 200 și 500 de lei, 25% între 500 și 1.000 de lei, 13% între 1.000 și 1.500 de lei, iar 9% între 1.500 și 3.000 de lei.

De asemenea rezultatele studiului relevă o deschidere mai mare a românilor faţă de plăţile online, în măsura în care numărul celor care vor să achite produsele comandate online, prin card bancar, a crescut semnificativ în ultimii ani.

De asemenea, încrederea românilor în această modalitate de plată este mai mare comparativ cu anii precedenți, aproape 60% dintre respondenți menționând că au încredere mai mare în plata online cu cardul în prezent, decât acum un an.

„Tot mai mulţi români înțeleg avantajele plăţilor online cu cardul. De aceea nivelul de încredere în această modalitate de plată a crescut în ultima perioadă(...) analizând întreaga industrie locală de ecommerce, aproximativ 50% dintre magazinele online nu au încă integrat un modul de plăţi online care să le permită clienţilor acestora să achite comezile prin Internet, cu cardul”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.

Aproape 80% dintre românii din mediul urban sunt familiarizați cu plățile online, ei folosind pentru achiziția produselor comandate pe Internet, cel puțin o dată această modalitate de plată.

Studiul „Încrederea românilor în plăţile online” a fost realizat în perioada 3 – 9 noiembrie 2017 pe un eșantion de 1.839 de respondenți majori, din mediul urban, de către iVox, platformă online de sondare a opiniei publice, la solicitarea Blugento.

 

Vizualizari
527
Conţinut
Adauga comentariu