Luminita Pirvu

Slăbești cu telefonul: Doi români au făcut o aplicație de nutriție

Thumbnail

Un startup românesc care permite nutriționiștilor să ofere consultanță online vrea să-și valideze ideea printr-o campanie de crowdfunding. Nutristandard este o aplicație de mobil gândită de doi tineri IT-iști - Răzvan Popescu și Ionuț Pănescu care vor să-și ducă ideea mai departe și s-o transforme într-o afacere.

Aceștia au făcut o platformă care conectează clientii cu nutriționiști certificați și îi ajută cu sfaturi și programe de alimentație personalizate. Ideea i-a aparținut lui Răzvan care, în 2015 își făcea cercetarea pentru un doctorat în informatică medicală. Prietenul său, Ionuț a rezonat imediat cu ideea pentru că în aceea perioadă  avea probleme medicale din cauza alimentației.

Au investit până acum 150 00 de euro bani fiind folosiți pentru, costuri IT, consultanță și cursuri specializate în domeniul nutriției și amenjarea unui spațiu de lucru.

În campania de crowdfunding cer 4000 de euro dar suma nu condiționează dezvoltarea aplicației ci acoperă o parte din costurile de promovare și extindere a rețelei. Potrivit lui Răzvan ținta campaniei este extinderea numărului de utilizatori și testarea platformei.

"Obiectivul nostru în urma acestei campanii este în primul rând de a obține feedback de la cât mai multe persoane și de a îmbunătăți platforma pe baza acestui feedback.

Suntem foarte deschiși în a implementa schimbările ce ne sunt sugerate pe parcurs și de a le oferi utilizatorilor o experiență din ce în ce mai bună. Obiectivul financiar vine pe locul doi iar dezvoltarea aplicației nu este condiționată de acest obiectiv, explică Răzvan Popescu pentru StartupCfae.ro.

Acesta spune că pentru a deveni sustenabilă platforma au nevoie de aproximativ 100 de utilizatori activi care le-ar putea asigura un flux constant de feedback și activitate pentru nutriționistii parteneri.

După campania de crowdfunding vor să lanseze un marketplace pentru serviciile de nutriție și să se extindă pe piața din Marea Britanie. "Partenerul meu este deja în Marea Britanie și testează piața de acolo. Vrem să atacăm publicul de acolo.

Pentru noi, România nu este un obiectiv financiar ci un test prin care vrem să dovedim că se poate face business sustenabil și aici. Credem că este loc pentru mai multă transparență în acest domeniu putin informatizat, explică Răzvan Popescu.

 

 

Vizualizari
2711
Conţinut
Adauga comentariu