Proiect sprijinit de :

Parteneri:

Care sunt costurile sa-ti deschizi un magazin online si de cati bani ai nevoie lunar se te promovezi

de Luminita Pirvu
Vineri, 24 Mar 2017

Pentru orice antreprenor care vrea sa-si deschida un magazin online informatiile despre cat va costa investitia sunt extrem de importante. Preturile variaza in functie de specificatiile magazinului, de functionalitatile pe care le ofera, dar si de agentia de programare si dezvoltare care il realizeaza.

3 pasi pentru o campanie de marketing reusita pentru Paste. Idei si lectii pentru cresterea vanzarilor

de Luminita Pirvu
Joi, 23 Mar 2017

Pentru antreprenori, sarbatoarea Pastelui este o adevarata oportunitate de vanzare. Cu o strategie de marketing ca la carte poti obtine mai mult trafic in site-ul tau, iti poti creste vanzarile si te poti apropia mai mult de clientii tai, realizand o conexiune avantajoasa pe termen lung. Cosmin Daraban, CEO si Co-founder al agentiei de marketing digital SilkWeb ne spune ce cumpara romanii de Paste si care sunt cei 3 pasi pentru o campanie de marketing reusita.

How to: Cum iti faci un magazin pe Facebook. Plus: capturi foto

de Luminita Pirvu
Miercuri, 22 Mar 2017

Daca vrei sa incepi o afacere de comert online, o buna metoda de a testa ce produs merge si ce nu si sa incepi sa iti cunosti clientii este sa iti faci un mic magazin pe Facebook. Poti incepe testele cu cateva produse inainte sa investesti intr-un magazin online de sine statator gaduit pe un domeniu ales de tine. Cum poti sa-ti faci un magazin pe Facebook, care sunt avantajele acestuia si la ce tip de afacere merita sa-ti faci unul - la toate aceste intrebari plus bonus de sfaturi practice si utile ne raspunde Alexandra Coroian, content creator la agentia de marketing digital AdLemonade, partener Google.

Cum iti alegi numele perfect pentru afacerea ta. Plus cateva reguli simple pentru crearea unui  logo

de Luminita Pirvu
Luni, 20 Mar 2017

Ce trebuie sa contina si sa transmita un nume si un logo? O multime atunci cand vine vorba de succesul unei afaceri mici. Numele si logo-ul potrivit pot transforma afacerea ta intr-una celebra iar un nume si un logo gresite pot duce la obscuritate si esec. In mod ideal, cele doua impreuna  ar trebui sa transmita expertiza, valoarea si unicitatea produsului sau serviciului pe care il dezvolti. Despre asta vorbeste Adriana Liute, managing partner la agentia de branding Storience.

Livrarile de Valentine's Day si cele de 1-8 Martie au crescut volumele curierilor cu 28%

de Luminita Pirvu
Vineri, 17 Mar 2017

Martisorul, Ziua femeii si Valentine's Day din acest an au generat o crestere substantiala a volumului de colete livrate de curierii romani. In perioada 10 februarie - 10 martie s-au livrat cu 28% mai multe colete comparativ cu acelasi interval de timp al anului trecut, Fashion-ul este pe prima pozitie in topul industriilor care au generat cele mai multe livrari in perioada de referinta. De asemenea, topul este completat de produsele electronice, cele din zona de cosmetice, accesorii home & deco, dar si jucarii.

97% dintre romani care achizitioneaza pachete de vacanta se documenteaza online

de Luminita Pirvu
Joi, 16 Mar 2017

In 2016 in piata de travel din Romania numarul de cautari de pe dispozitivele mobile l-a depasit pe cel de cautari de pe Desktop. Cu alte cuvinte, la capitolul vacante si concedii 97% din romanii care achizitioneaza pachetele de vacanta mai intai se documenteaza online si 48%  dintre acestia au facut cautarile de pe mobil.

Crestere de 75% a numarului de plati digitale, anul trecut. Vacantele, taxele si donatiile au generat cele mai mari plati online cu cardul

de Raluca Abrihan
Joi, 16 Mar 2017

Valoarea integrala a sumelor achitate digital in 2016 a crescut cu aproape 40% comparativ cu anul precedent, in timp ce numarul platilor online cu cardul a crescut cu 75%, in 2016, fata de anul anterior, potrivit datelor inregistrate de NETOPIA mobilPay, unul dintre cei mai mari procesator de plati electronice de pe piata locala.

Raport: Alertele privind produsele periculoase din UE in anul 2016 - circa 10% vizau comertul online. Situatia Romaniei, in 3 grafice

de CZ
Joi, 16 Mar 2017

Un numar de 2044 de alerte privind produse nealimentare periculoase au fost transmise prin Sistemul de alertă rapidă pentru produse periculoase al Uniunii Europene, in anul 2016, din care 244 s-au referit la marfuri vandute pe platforme de comert online, releva datele publicate joi de Comisia Europeana.

10 sfaturi pentru a identifica produsele contrafacute pe internet​

de Luminita Pirvu
Miercuri, 15 Mar 2017

Produsele contrafacute in online au atins in prezent toate formele de consum: mancare, medicamente, cosmetice, retete medicale cu dozare necorespunzatoare sau fara autorizatie de punere pe piata, piese auto in afara standardelor de siguranta. ECC-Net (reteaua Centrelor Europene ale Consumatorilor) le recomanda utilizatorilor de internet cateva sfaturi despre cum pot identifica produsele falsificate.

Magazinele online vor primi certificari de tip trustmark la nivel european

de Luminita Pirvu
Miercuri, 15 Mar 2017

Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO) pregateste lansarea unui certificat "marca de incredere" pentru magazinele online. Acest certificat are ca rol garantarea la nivel european a nivelului serviciilor oferite de magazinele romanesti pentru cei care il detin.

Director la ANPC, catre magazinele online: Daca firmele de curierat nu fac fata, poate ar trebui sa va faceti propriile firme de curierat sau sa apelati la firme care fac la timp livrarile respective

de Vlad Barza
Miercuri, 15 Mar 2017

​Magazinele online ar trebui sa promita clientilor un interval de livrare pe care il pot onora, in caz contrar fiind indicat sa schimbe firma de curierat cu care lucreaza sau sa isi faca propria firma de curierat, a spus Paul Anghel, director in cadrul ANPC, invitat la o dezbatere organziata de Asociatia Romana a Magazinelor Online. ANPC a amendat si magazine care scad preturile in mod fictiv, dar si service-uri cu comportament incorect fata de clienti. Insa fata de comertul offline, in cel online exista firme care nici macar nu au sedii sociale si patronii nu pot fi gasiti, mai spune oficialul ANPC.

Cum poti eficentiza campaniile de marketing cu ajutorul telefoanelor mobile

de Luminita Pirvu
Marţi, 14 Mar 2017

Din ce in ce mai multi utilizatorii online se conecteaza prin intermediul telefoanelor mobile. Pentru a tine pasul cu acest comportament, firmele trebuie sa-si regandeasca strategia privind campanile de marketing. Pentru ca marketingul in viitor va fi din ce in ce mai axat pe mobil, brandurile trebuie sa-si reconsidere abordarea lor traditionala in evaluare. Google a facut un parteneriat cu Bain & Company and Econsultancy pentru a cerceta care sunt secretele marketeriilor care isi depasesc targetul in afacere si de ce acestia merg in crestere.

Comportamentul consumatorului online. Plus 4 factori cheie care te ghideaza in raporturile cu acestia

de Luminita Pirvu
Vineri, 10 Mar 2017

Pe viitor tendinta consumatoriilor este sa aiba acces la servicii si produse la orice ora si in orice moment fara sa se deplaseze sau sa astepte. Odata cu avansul tehnologiei acestia au acces la un volum foarte mare de informatii iar retailerii vor fi nevoiti sa fie omniprezenti pentru a satisface nevoile cumparatorilor si pentru a atrage vanzarile. In epoca vitezei pentru a avea succes retailerii trebuie sa se ghideze in raporturile cu clientii dupa patru factori cheie: confort, pret, experienta si alegere.

Comportamentul consumatorului online. Plus 4 factori cheie care te ghideaza in raporturile cu acestia

de Luminita Pirvu
Vineri, 10 Mar 2017

Pe viitor tendinta consumatoriilor este sa aiba acces la servicii si produse la orice ora si in orice moment fara sa se deplaseze sau sa astepte. Odata cu avansul tehnologiei acestia au acces la un volum foarte mare de informatii iar retailerii vor fi nevoiti sa fie omniprezenti pentru a satisface nevoile cumparatorilor si pentru a atrage vanzarile. In epoca vitezei pentru a avea succes retailerii trebuie sa se ghideze in raporturile cu clientii dupa patru factori cheie: confort, pret, experienta si alegere.

Generatia Millennials nu este deranjata de reclamele online dar nici nu interactioneaza cu ele

de Luminita Pirvu
Joi, 9 Mar 2017

Tinerii nu sunt deranjati de reclame, mai ales cand continutul lor e gratuit, dar nici nu interactioneaza foarte mult cu acestea. Consumatorii din grupele de varsta 18-35 de ani inregistreaza cele mai mari rate de acceptare ale reclamelor online, in special pe zona mobile, in jur de 50%.

Cateva strategii pentru cresterea traficului organic la un magazin online

de Luminita Pirvu
Joi, 9 Mar 2017

Proprietarii si managerii magazinelor online mici nu sunt familiarizati cu SEO (optimizarea pentru motoarele de cautare) si cateodata aceasta poate parea dificiala si inutila. Cu toate acestea, optimizarea site-ului este una dintre cele esentiale tactici de marketing digital pentru vanzari. Iata cinci strategii SEO relativ simple, care va pot ajuta sa va atingeti  obiectivele in vanzari

Profilul romanilor care isi fac cumparaturile online noaptea. Topul celor mai cautate produse in miez de noapte la unul dintre cei mai mari retaileri online locali

de Raluca Abrihan
Marţi, 7 Mar 2017

Anul trecut, retailerul online eMAG a inregistrat peste 226.000 de comenzi dupa ora 00:00. Cea mai mare comanda inregistrata dupa miezul noptii a fost de 26.103 lei (fara TVA) pentru 18 produse si a fost plasata de un client din judetul Arges. Iata care sunt cele mai cautate produse, dupa miezul noptii.

5 elemente esentiale pentru un site de succes

de Luminita Pirvu
Luni, 6 Mar 2017

Daca vrei sa-ti faci un site pentru a vinde produse sau servicii trebuie sa stii in primul rand cum sa arate. Fiecare web site este diferit dar ceea ce atrage clientii este mesajul pe care il transmite. Pentru asta exista cateva elemente cheie care nu trebuie sa lipseasca din alcatuirea acestuia.

Raport european: Multi romani evita cumparaturile online

de CZ
Luni, 6 Mar 2017

Doar jumatate dintre romani utilizeaza cu regularitate internetul, iar dintre acestia multi evita cumparaturile si platile online, potrivit celui mai recent raport al Comisiei Europene privind economia digitala.

70% dintre romani sunt agasati de reclamele din mediul online

de Luminita Pirvu
Joi, 2 Mar 2017

Peste doua treimi dintre romanii din mediul urban sunt de parere ca exista prea multe reclame in mediul online. Mai mult decat atat, 75% dintre romani cred ca reclamele din online sunt repetitive, in timp ce 59% le considera plictisitoare. Consumatorii iau atitudine impotriva marcilor atunci cand promovarea lor in mediul online devine prea agresiva fie evitandu-le, fie inceteaza sa mai cumpere produsul si indica marca drept un exemplu prost.