Proiect sprijinit de :

Parteneri:

Cum te poate ajuta o campanie de retargetare sa ai cat mai multe comenzi in online

de Luminita Pirvu
Joi, 25 Mai 2017

Stii deja ce este retargetul, dar stiai ca nu toate campaniile de retargetare functioneaza la fel? De exemplu, campaniile de retargetare pot fi statice sau dinamice, in functie de obiectivele de marketing. La sfarsitul zilei, ca antreprenor vrei sa vezi ca investitia in retargetare a avut rezultate dar s-ar putea ca aceasta solutie sa nu-ti aduca comenzi asa cum te-ai fi asteptat. O cauza poate fi faptul ca nu ai folosit tipul potrivit de retargetare pentru afacerea ta.

16 sfaturi practice despre cum poti sa obtii mai multe comenzi de pe mobile

de Luminita Pirvu
Luni, 22 Mai 2017

In Romania, majoritatea magazinelor online si-au adaptat site-urile pentru mobile, insa foarte putine dintre acestea pot vinde efectiv prin intermediul telefoanelor. Magazinele medii si mici nu au bugete consistente pentru a investi in tehnologie si in marketing asa cum o fac marii jucatori din piata, dar pot sa-si eficientizeze resursele daca stiu cum ar trebui sa arate un site responsive. Intr-un interviu StartupCafe.ro, Dan Virtopeanu, expert in optimizare si marketing mobile ne da cateva ponturi despre cum ar trebui sa arate un site ca sa vanda.

Comertul online din Romania ar putea depasi 2,5 miliarde euro in 2017

de Luminita Pirvu
Joi, 18 Mai 2017

Pentru 2017 se anticipeaza o evolutie cu 24% a comertului online in Romania, la peste 2,5 miliarde de euro, in contextul cresterii numarului de clienti care apeleaza la acest tip de canal, dar si a numarului de magazine si a ofertei de produse disponibile.

Elisabeta Moraru, country manager Google Romania: Continutul video va aduce tot mai mult trafic

de Luminita Pirvu
Miercuri, 17 Mai 2017

Ce cauta oamenii in online, de unde cumpara si care sunt tendintele in comertul online? Elisabeta Moraru, country manager Google Romania sustine ca pentru a atrage clientii este nevoie de o cercetare temeinica a pietei pe care activeaza cei care detin afaceri online. De asemenea, ea vorbeste despre evolutia continutului video care aduce din ce in ce mai mut trafic si despre necesitatea adaptarii site-urilor la mobile.

STUDIU Care sunt preferintele romaniilor in materie de cumparaturi online

de Luminita Pirvu
Marţi, 16 Mai 2017

Romanii viziteaza magazinele online de 3-4 ori pe saptamana si 77% dintre aceastia fac cumparaturi de cel putin doua ori intr-un an de la acelasi magazin. Atunci cand aleg un magazin online sunt atenti la pretul serviciilor sau al produselor si aleg sa faca cumparaturi online pentru a economisi timp.

Cum arata profilul angajatului in ecommerce si cat castiga acesta pe luna

de Luminita Pirvu
Vineri, 12 Mai 2017

Piata ecommerce s-a dezvoltat constant in ultimii ani iar numarul joburilor pe aceasta zona a inceput sa creasca. Se cauta oameni cu experienta in publicitatea online, marketing dar si in administrare site sau logistica. De altfel, nivelul de studii printre angajatii magazinelor online este destul de ridicat, 70% dintre acestia avand studii superioare: facultate sau master.

webPR: 70 de magazine online inscrise in doua saptamani in Competitia GPeC

de redactia
Joi, 11 Mai 2017

70 de magazine online s-au inscris in competitia magazinelor online organizata in fiecare an de catre GPeC. Inscrierile au inceput in sfarsitul lunii aprilie si dureaza pana pe 1 iunie.

webPR: Peste 30 de speakeri e-commerce de top romani si internationali, la GPeC SUMMIT

de redactia
Marţi, 9 Mai 2017

GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din Europa Centrala si de Est – se va desfasura la Bucuresti, pe 16-17-18 Mai 2017. Pana pe 7 Mai este valabila oferta Early-Bird care asigura preturi reduse pentru biletele de acces, respectiv 119 euro in loc de 159 euro pentru toate cele trei zile de eveniment.

Cum va arata optimizarea pentru motoarele de cautare in viitor. Top 3 previziuni despre SEO

de Luminita Pirvu
Vineri, 5 Mai 2017

Daca ai o afacere online trebuie sa stii ca SEO este o industrie in continua schimbare si crestere. Optimizarea pentru motoarele de cautare nu mai este vazuta ca "magia neagra" a internetului ci este considerata acum ca fiind o parte esentiala a oricarei strategii serioase de marketing digital. Deoarece principalele motoare continua sa actualizeze si rafineze algoritmii SERP (n.red.: search engine results page=pagina de rezultate a motorului de cautare) trebuie sa privim in viitor si sa anticipam care sunt tendintele. Iata trei previziuni privind SEO.

Gigantul e-commerce Amazon renunta la practici prin care si-ar fi sufocat concurentii mai mici din Europa, pe piata e-books

de CZ
Joi, 4 Mai 2017

Amazon renunta la unele practici care sufocau concurenta pe piata de e-books, Comisia Europeana declarandu-se joi satisfacuta cu masura gigantului american al comertului online.

Top cinci greseli pe care le fac cei care isi deschid pentru prima oara un magazin online 

de Luminita Pirvu
Joi, 4 Mai 2017

Pentru un proaspat proprietar de magazin online gestionarea site-ului in primele luni de functionare poate fi complicata si vor fi multe batai de cap. De la incarcarea imaginilor si a descrierilor pana la optimizarea procesului de verificare, va fi mereu ceva care iti va solicita atentia. Insa trebuie sa fii atent la greseli pentru ca acestea pot avea un impact major asupra multor aspecte ale afacerii tale. Iata mai jos cinci greseli de evitat care iti pot sabota afacerea.

Guvernul vrea modificarea legislatiei pentru magazinele online

de CZ
Marţi, 2 Mai 2017

Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat vrea actualizarea legislatiei privind comertul si mai ales magazinele online, un grup de lucru reunindu-se saptamanal in acest scop, a anuntat, marti, acest minister, intr-un comunicat remis StartupCafe.ro.

Cum vor evolua motoarele de cautare in 2017 si ce impact vor avea acestea in marketing

de Luminita Pirvu
Luni, 24 Apr 2017

Trendurile in marketing vin si pleaca, insa puterea de a ajunge la clienti prin intermediul motoarelor de cautare nu se schimba niciodata. Un lucru care s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor este modul in care marketerii dezvolta continut pentru a atrage algoritmi de cautare. In 2017, marketingul prin intermediul motoarelor de cautare (SEM= search engine marketing ) va ramane una dintre cele mai bune modalitati de a ajunge la clientii care cauta produse sau servicii specifice.

Proiect de lege pentru taxarea persoanelor care presteaza in timpul liber servicii prin intermediul platformelor digitale. Sunt vizati traducatorii, soferii, zugravii si meditatorii

de Luminita Pirvu
Vineri, 21 Apr 2017

Un proiect de lege care prevede taxarea persoanelor care presteaza in timpul liber servicii prin intermediul platformelor digitale intra in dezbaterea Camerei Deputatilor saptamana viitoare si are mari sanse sa devina lege. Fara a fi supusa dezbaterii publice, initiativa legislativa prevede taxarea servicilor oferite prin intermediul platformelor tehnologice de tipul Uber, Taskrabbit, Indiegogo, Airbnb etc. De precizat este ca textul initiativei legislative este ambiguu si nu prevede exact ce tipuri de platforme digitale sunt vizate.

Romanii fac comert online de sarbatori prin intermediul site-urilor de anunturi

de Luminita Pirvu
Joi, 13 Apr 2017

Site-urile de anunturi au devenit un canal de vanzare la indemana romanilor pragmatici cu afaceri de familie pentru produsele traditionale de Paste, de la carne de miel, la pasca, cozonaci si oua incondeiate. In ultimii doi ani s-a inregistrat o crestere de 25-30% a numarului de anunturi postate de afaceri mici, de familie, care vor ca, odata cu venirea sarbatorilor sa isi mareasca veniturile prin comercializarea produselor respective.

Paste 2017- Cati bani cheltuiesc romanii pe mancare, cadouri si calatorii

de Luminita Pirvu
Miercuri, 12 Apr 2017

Daca ai business online este esential sa stii pe ce cheltuie romanii banii in pragul sarbatorilor. Potrivit studiilor si analizelor de piata de Paste, romanii au bugete bine stabilite pe care le impart intre cumparaturile pe mancare si cadouri. Dincolo de bugetul alocat mesei de Paste romanii cumpara cadouri preferintele fiind pentru haine, incaltaminte, accesorii (de Paste exista traditia "innoirii", cel putin prin imbracamintea purtata), jucarii si mini-vacante in tara sau in afara tarii. Vezi cati bani au alocat romanii sarbatorilor pascale.

Piata de jucarii din Romania evaluata la 160 milioane de euro. Cum arata piata online si care este potentialul ei

de Luminita Pirvu
Miercuri, 12 Apr 2017

Piata de jocuri si jucarii din Romania este evaluata la aproximativ 160 de milioane de euro, fara sa includa cifrele generate de jocurile pe calculator sau console. Piata online de jucarii este in plina dezvoltare iar romanii au inceput sa fie din ce in ce mai interesati de acest mod de cumparare.

Platile mobile se extind in Europa. Tranzactiile mobile vor insuma aproximativ 150 miliarde de dolari in 2021

de Luminita Pirvu
Marţi, 11 Apr 2017

Pana acum cumparatorii din Europa au aratat un interes scazut pentru platile mobile insa acest lucru este pe cale sa se schimbe. Platile prin intermediul telefoanelor sunt in crestere in Europa iar valoarea acestora se estimeaza ca se va apropia de 150 de miliarde de dolari in 2021, potrivit celui mai recent studiu in domeniu. Cresterea este stimulata de constientizarea consumatorilor si de interesul tot mai mare al retailerilor privind optiunile de plata mobile.

Cum pregatesti campaniile de Paste pentru magazinele online. Produsele electro-IT si fashion, cele mai cautate

de Raluca Abrihan
Marţi, 11 Apr 2017

Perioada sarbatorilor de Paste este una dintre cele mai importante ale acestui an pentru cei care vand online in special pentru ca obiceiurile de consum ale utilizatorilor implica acum o folosire mai mare a dispozitivelor mobile. Una din strategiile cele mai utile pentru a profita de cresterea prezentei online a consumatorilor este campania de abonari la newsletter, arata specialistii agentiei de marketing online Today's.

Cum sa-ti cresti vanzarile dupa sarbatorile de Paste

de Luminita Pirvu
Vineri, 7 Apr 2017

In perioada Pastelui, traficul si conversiile inregistrate de magazinele online scad in comparatie cu media lunara din perioadele normale din an. Tocmai de aceea, dupa astfel de perioade, cand vanzarile stagneaza, este de dorit o revenire rapida, astfel incat sansele pentru rezultate bune sa fie mai mari. Aici te poate ajuta inteligenta artificiala.