Luminita Pirvu

eMAG: Descrierea și recenziile la produs sunt foarte importante în procesul de cumpărare online

Cumparaturi online

In 2017, procentul celor care se documentează înainte de a achiziționa în online un produs a crescut considerabil. 70% dintre românii care cumpăra se documentează folosind internetul, sustine Commercial Vicepresident eMAG, Stejara Pircan. De asemenea, descrierea produsului și recenziile cliențiilor sunt foarte importante în creșterea vânzărilor . 

"Fața de 2014 cand 40% dintre clienți incepeau procesul de cumpărare printr-o informare în mediul online, în 2017 procentul a urcat la 70%", a declarat Pircan la lansarea unui nou program de finanțare BERD.

Aceasta atrage atenția ca în momentul în care cliențiilor le vine ideea să cumpere un produs se duc în online și citesc despre produse.

În comerțul online este foarte important conținutul: descrierea, pozele și filmulete, dar cele mai importante sunt review-urile altor clienți care deja au cumpărat produsul respectiv și-l folosesc. De asemenea, mai sunt importante și răspunsurile la întrebarile pe care ni le pun clienții in mediul online, explică Stejara Pircan.

Totodată, în online sunt doua componente majore care genereaza vânzări și de care trebuie sa tineți cont: creșterea accelarată a clasei de mijloc și democratizarea tehnologiei.

În momentul de față clasa de mijloc la nivel mondial este de 1,8 miliarde de oameni și se estimează că peste 15 ani ea sa va tripla și va ajunge la 5, 5 milarde. Clasa de mijloc este preocupată de o viață sănătoasă (mâncare sănătoasă) si de un consum redus de resurse (energie electrică, consum de apa, detergenții - produse ecofriendly ), explică Stejara Pircan

Pe de alta parte, o a doua chestiune care poate influența  creșterea în online este democratizarea tehnologiei (artificial inteligence, maschine learning). De remarcat ca cel mai mare influencer este telefonul mobil care a devenit parte din noi - ne uitam de sute ori la el, explica aceasta.

 

 

Conţinut

Adauga comentariu