Raluca Abrihan

Clienţii vizitează chiar şi 38 de site-uri până aleg o destinaţie turistică. Cum ajungi la aceşti utilizatori

Thumbnail

Numărul punctelor digitale de contact cu clienții în sectorul turismului a crescut rapid. Clienții caută acum oferte mai bune prin motoarele de căutare, site-uri de booking, agenții de turism online și pe site-uri specializate în oferte. Potrivit unui raport recent al Expedia Media Solutions, unii consumatori vizitează până la 38 de site-uri înainte de a-și pune la punct călătoria, arată o analiză RTB House.

 

Potrivit agenției de marketing online Fuel, 48,4% din clienți au declarat că au folosit motoare de căutare când și-au planificat o călătorie. Majoritatea oamenilor interesați de călătorii folosesc căutari digitale pentru astfel de experiențe. Pentru a răspunde noilor standarde, industria turismului trebuie să își adapteze modalitățile de a ajunge la potențialii clienți. Livrarea de conținut targetat este cheia succesului, iar retargetingul personalizat face acest lucru posibil.

Segmentarea utilizatorilor

Segmentarea utilizatorilor este posibilă prin urmărirea unui flux infinit de puncte noi de contact cu clientul. O campanie de publicitate targetată precis poate ajunge la utilizatori într-o manieră fără precedent, căutând utilizatori specifici în anumite momente ale procesului de achiziție.

Acest lucru are o semnificație specială în sectorul de travel, unde mii de variabile trebuie calculate rapid pentru a răspunde cererilor într-un mediu în continuă schimbare.

Din momentul în care utilizatorul își introduce destinația dorită, generează o cantitate imensă de informație care ne poate ajuta să înțelegem care sunt preferințele lui.

Segmentarea pe baza categoriilor de oferte este una dintre cele mai robuste tipuri de segmentare. Este realizată în funcție de produsele vizualizate de un potențial cumpărător: zboruri, croaziere, hoteluri, mașini de închiriat sau excursii pentru vizitat atracții turistice. Fiecare dintre aceste oferte este de obicei disponibilă pentru o anumită perioadă, așa că o segmentare și mai clară poate fi făcută prin adaptarea ofertei la calendarul clientului.

Segmentarea utilizatorilor ajută la identificarea acestora în funcție de stadiul procesului de achiziție.

  • Sunt consumatori activi?
  • Au un potențial de cumpărare foarte mare? Industria turismului poate folosi informații importante despre comportamentul utilizatorilor.
  • Sunt oameni care se uită după oferte last-minute?
  • Cumpără de obicei pachete de zboruri și cazare?
  • Călătoresc des sau rar?

Acestea sunt întrebările importante la care modelele predictive pot răspunde atunci când încearcă să livreze mesaje clare. O platformă avansată de retargeting te poate ajuta să definești interesele pentru fiecare categorie și să pregătești individual mesajele pentru fiecare utilizator, pentru a obține cele mai bune rezultate.

Avantajul planificării online a călătoriilor constă în varietatea mare de alegeri și ușurința cu care pot fi accesate. Poți stabili aproape fiecare pas al excursiei din fața computerului. Dacă plănuirea unei călătorii începe de acasă, campaniile de travel trebuie să fie pe fază. Bannerele cu motoare de căutare sunt o modalitate la îndemână prin care poți inspira clientul sau să îi oferi ajutor pentru a lua o decizie.

Bannerele moderne oferă o mulțime de opțiuni. Pot afișa motoare de căutare reale, care redirecționează clientul către site-ul original, în timp ce funcționează ca un motor separat, nu ca o reclamă pop-up. Recomandările in-depth sunt posibile grație algoritmilor avansați de deep-learning. De exemplu, dacă un utilizator e interesat de un city break în Barcelona, va avea nevoie de un zbor, de un hotel și probabil de o mașină de închiriat. Probabil s-a interesat să vadă Montserrat sau poate are în vedere bilete la concert în preajma Primavera Sound Festival.

Doar un motor robust poate colecta, observa și analiza datele, pentru a prezenta o ofertă relevantă la nivel personal. Cu o bază de date potrivită și cu un provider cu tehnologiile puse la punct, campaniile pot afișa bannere adaptate pentru fiecare client în parte.

Consumatorii folosesc o varietate de dispozitive pentru a căuta, alege și cumpăra produse.

Este fundamental să avem o platformă care poate ajunge la clienți oriunde sunt, pe orice dispozitiv.

Potrivit celor de la PhoCusWright, 41% din călători caută excursii pe telefoane sau tablete. 55% preferă să rezerve de pe laptop sau desktop, chiar dacă au efectuat căutarea de pe mobil.

Anticiparea tipului de dispozitiv folosit este posibilă grație instrumentelor analitice avansate și modelelor predictive. Campaniile publicitare ajustate pe platforme diferite permit marketerilor să ruleze pe toate tipurile de dispozitive, să ajungă la oameni on-the-go și să aibă în vedere dispozitivele care au cel mai mare potențial de utilizare, mai arată RTB House.

 

Parallax

Vizualizari
337
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri