Raluca Abrihan

Google deschide două hub-uri la Cluj şi Timişoara

Thumbnail

Google, împreună cu Evozon, deschide două hub-uri de consultanță și training digital gratuit, în orașele Cluj-Napoca și Timișoara. Acestea fac parte din seria hub-urilor Atelierul Digital.

 

Proiectul Atelierul Digital, creat de Google, are ca obiectiv creșterea ratei de înțelegere și utilizare a soluțiilor disponibile online și de a maximiza potențialul oferit de internet la nivel de populație.

Acesta este destinat în primul rând antreprenorilor dispuși să dobândească mai multe cunoștințe de marketing digital și dornici să își crească afacerea în mediul online.

Antreprenorii din Cluj și Timișoara au de acum accesul la educație introductivă în domeniul marketing digital prin:

  • cursuri online gratuite, în urma cărora se pot obține certificări recunoscute de Google și IAB Europe;
  • o serie de evenimente offline orientate pe marketing digital, desfășurate prin țară;
  • deschiderea unor hub-uri regionale în marile orașe din România, unde se vor desfășura sesiuni de
  • consultanță gratuită, personalizată fiecărui business în parte.

Problema identificată pornește de la clasamentul DESI (Indicele Economiei și Societății Digitale) pe 2017, clasament în care România ocupă ultima poziție între cele 28 de state membre UE. În ciuda faptului că zonele urbane sunt sunt acoperite de conexiuni în bandă largă de mare viteză și că gradul de adoptare de către consumatori a serviciilor mobile este ridicat, totuși rata de digitalizare și competențele în online sunt scăzute. Iată paradoxul care stă la baza proiectului „Atelierul Digital”.

Ca partener tehnologic și operațional, Evozon se ocupă de implementarea proiectului în Cluj, Timisoara și alte orașe din Transilvania care vor fi anunțate în curând, coordonând activitatea hub-urilor. În momentul de față hub-ul din Cluj Napoca este operațional, urmând ca cel din Timișoara să se deschidă la începutul lunii Octombrie.

Detalii despre cum se poate beneficia de o sesiune de consultanță gratuită, găsiți pe site-ul dedicat inițiativei: https://atelieruldigital.evozon.com/.

În paradigma viitorului numeroase locuri de muncă vor fi înlocuite treptat de către roboți și software inteligent. Acest lucru va genera mai mult timp pentru procese și le va conferi oamenilor un rol semnificativ în aria de design thinking și strategie, unde își vor putea aduce o contribuție valoroasă. În acest sens digitalizarea joacă un rol important la toate nivelurile, de la industria bancară, educație, sfera publică și nu în ultimul rând pentru IMM-uri, iar skills-urile digitale și de strategie vor fi minimul necesar de experiență în orice domeniu. Prin aceasta inițiativă, lansată în parteneriat cu Google România, vom avea un impact pozitiv în digitalizarea IMM-urilor și inițierea studenților spre noile cerințe de aptitudini ale joburilor de mâine.”, a declarat Gabriel Crețu, CEO Evozon.

Parerea ta despre articol
Vizualizari
1646
Conţinut
Adauga comentariu