Raluca Abrihan

Facebook intră pe piața de televiziune. Mark Zuckerberg anunță lansarea platformei Watch

Imagine principala
platforma Watch

Șeful Facebook a anunțat miercuri lansare unei platforme care va difuza programe TV, precum evenimente sportive sau diferite emisiuni de divertisment, live ori înregistrate. Platforma ”Watch” este un proiect la care compania americană lucrează de ceva vreme și care va fi testat, începând de azi, de un grup restrâns de utilizatori. Iată cum va funcţiona aceasta, potrivit descrierii lui Mark Zuckerberg.

 

”Să urmăresti o emisiune nu trebuie să fie o activitate pasivă. Poate fi o ocazie să împărtăşeşti o experienţă şi să aduci la un loc oameni care au aceleaşi interese. De aceea, astăzi, lansăm tab-ul Watch pe Facebook, un loc în care să descoperiţi la ce show-uri se uită prietenii voştri şi să urmăriţi emisiunile şi producătorii voştri preferaţi şi să vă alăturaţi grupurilor de persoane cărora le plac aceleaşi emsiuni şi, în cele din urmă, să creaţi comunităţi. Sper ca Watch să găzduiască o arie largă de show-uri TV, de la la reality sau comedii, până la meciuri de sport. Unele vor fi realizate de profesionişti, iar altele de oameni obişnuiţi din comunitatea noastră. Vom face disponibil tab-ul Watch unui număr limitat de utilizatori din Statele Unite, dar planul este să îl lansăm către cât mai mulţi oameni, cât mai curând”, a scris Mark Zuckerberg, într-o postare pe Facbook.

Pentru acest proiect compania americană a semnat contracte cu mai mulți creatori de știri și programe de entertainment, precum Vox Media, BuzzFeed, ATTN și Group Nine Media, notează BusinessInsider şi are ca ţintă atragerea unor utilizatori tineri şi a intra pe piaţa publicităţii TV.

Primul eveniment sportiv anunţat de Facbook, în lista de programe pe care ar urma să le difuzeze, se numără campionatul feminin de baschet american (Major League Baseball), câte un meci pe săptămână. Iar, printre show-uri se numără: Kitchen Little, o emisiune despre copii care urmăresc cum sunt gătite anumite reţete şi îi învaţă ei pe bucătarii profesionişti să le găstească, o emisiune realizată de Nas Daily împreună cu fanii din întreaga lume şi o emisiune realizată de Gabby Bernstein, un scriitor de renume, speaker motivaţional şi life coach care va răspunde în direct întrebărilor adresate de utilizatori.

Sursa: newsroom.fb.com

Vizualizari
2589
Conţinut
Adauga comentariu
poza de profil
Claudiu
Gamulescu
Totul se muta pe facebook: viata, TV, divertisment.
O sa ne si ...(editat de redactie) pe facebook in curand... virtual.