smile.media

Noi oportunități de a atrage clienți, deschise pentru startup-urile din CEE datorită PwC Startup Collider - webPR

Thumbnail

PwC – este unul dintre cele mai puternice branduri cu renume mondial care oferă pentru startup-uri un sprijin în dezvoltarea afacerii şi ajungerea la mii de clienţi în regiunea Europei Centrale şi de Est (CEE). A început recrutarea pentru ediţia  a 2-a PwC Startup Collider.

Din octombrie a început alegerea pentru ediţia a doua a programului acceleratorului PwC Startup Collider. Scopul acceleratorului este sprijinirea şi promovarea startup-urilor tehnologice inovatoare din regiunea Europei Centrale şi de Est (CEE). Puteţi aplica până la10 decembrie 2017 pe site-ul web startupcollider.pwc.com

Programul de accelerare Startup Collider este realizat sub aripa PwC, unul dintre cele mai puternice şi mai cunoscut brandul mondial B2B. Aceasta oferă tinerilor întreprinzători posibilitatea stabilirii unei cooperări directe cu experţi, mentori şi factori de decizie de la PwC, precum şi cu clienţii firmei din regiunea Europei Centrale şi de Est, care numai în Europa Centrală şi de Est sunt mii. Potenţialul de afaceri este enorm.

Pe lângă metodologia unică de accelerare PwC, Startup Collider se distinge cu caracterul internaţional al programului şi deschiderea spre accelerarea de pornire în diferite branşe şi domenii de specializare şi lipsa de asociere cu programele guvernamentale care ar putea impune restricţii oficiale asupra funcţionării programului. De asemenea, este demn de remarcat că Startup Collider este realizat în formula non-equity.

Prima ediţie PwC Startup Collider a fost adresată pentru startup-uri din zona fintech. Pentru a doua ediţie a acceleratorului pot aplica startup-urile care dezvoltă tehnologia în mai multe domenii – Suntem deschişi pentru toate soluţiile interesante şi inovatoare care răspund provocărilor şi nevoilor tehnologice ale companiilor cu care colaborează PwC. Aşteptăm aplicaţiile startup-urilor din zonă printre altele big data, artificial intelligence, data analytics, machine learning, customer experience (de ex. CRM, intrumente pentru management al proiectelor), cyber security, digital tax / tax automation – spune Magdalena Kwoska, manager de proiect PwC Startup Collider.

PwC Startup Collider caută startup-uri, care sunt gata să lanseze un produs sau serviciu şi sunt interesate de dezvoltarea afacerii lor la nivel global. Programul este dedicat în primul rând tinerilor întreprinzători din Europa de Centrală şi de Est, care deja funcţionează în zona Europei Centrale şi de Est. Pe Startup Collider pot aplica de asemenea startup-uri din întreaga lume, care planifică expansiunea propriilor tehnologii inovatoare şi vor să dezvolte activitatea împreună cu PwC în regiunea Europei Centrale şi de Est.

La antreprenori începători, de obicei, lipseşte experienţă şi cunoştinţe, cum să dezvolte eficient o companie şi cum să câştige bani pe tehnologii dezvoltate.  Noi aceste cunoştinţe le oferim la startup-uri – spune Beata Cichocka-Tylman, directorul PwC răspunzătoare de inovări şi C+D.
- Scopul nostru nu este de a găsi startup pentru investiţii directe sau cumpărarea de tehnologie de la el. Căutăm astfel de startup-uri care vor deveni partenerii noştri de afaceri cu care în adevăr dezvoltăm un produs nou şi comun. Oferim posibilitatea de a scala prin intermediul reţelei noastre de contacte şi relaţii, deseori transferul la jucători foarte mari de piaţă – adaugă.

Până la data de 10 decembrie 2017 are loc recrutarea pentru curenta a 2-a ediţia a acceleratorului PwC. După închiderea aplicaţiei pentru program, vor fi alese 15 dintre cele mai interesante şi promiţătoare companii care vor fi primi invitaţie pentru colaborare. Acest grup va participa la un bootcamp, intensiv de 3 luni care se compun din 4 săptămâni de sprint în Varşovia şi ateliere la distanţă. În acest timp, antreprenorii se vor întâlni cu experţii PwC şi reprezentanţii unităţilor de afaceri pentru a aduna cât mai multe informaţii. Finalizarea acestei etape accelerate va fi programat pentru luna aprilie 2018. Demo Day în faţa investitorilor şi potenţialilor clienţii. Apoi startup-uri vor trece o etapă de 6 sau 9 luni de intrare pe piaţă, în timpul căruia PwC le va sprijini în finalizarea concepţiilor şi primei vânzări. În plus, în acest timp, îngrijitorul startup va fi asistat de un mentor de la PwC asociate cu branşa în care startup va funcţiona.

În plus afară de dobândirea cunoştinţelor profesionale de fond, pentru startup-uri este o perioadă de un networking intensiv cu diferite grupuri a societăţi - atât în Polonia cât şi în străinătate.

Dezvoltarea relaţiilor de afaceri este, de asemenea, unul dintre factorii care pot contribui la succesul pe piaţă al startup-ului, de aceea punem foarte mult accent pe aceasta problemă – a explicat Magdalena Kwoska.

La PwC Startup Collider puteţi aplica până 10 decembrie 2017. Mai multe informaţii despre program le puteţi găsi pe site-ul web startupcollider.pwc.com

Parerea ta despre articol
Vizualizari
462
Conţinut
Adauga comentariu